CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 21. desember 2008

MITT KAMERA ER TILBAKE

OH YEAH! Jeg har fått speilreflekskameraet mitt tilbake, ENDELIG. Det er en laang historie, som begynte med at kameraet mitt plutselig sa takk og farvel i Juni 07. Da jeg flytta til Narvik høsten 07 hadde jeg kameraet med, og det endte med at en kompis leverte det til mediaavdelingen oppe på skolen der for at de kanskje kunne finne ut hva som var galt. Gikk en lang stund uten at jeg hørte noe, og jeg glemte vel det også igrunn, helt til jeg flytta hjem igjen. Jeg ville jo ha tilbake kameraet mitt, men av en eller annen grunn var linsa sporløst forsvunnet. Etter mye om og men innså jeg at jeg aldri ville få tilbake linsa, så jeg bestilte en ny en. Tiltross for ny linse, så var fremdeles kameraet ødelagt - noe med elektronikken, tror jeg - så det ble sendt inn til reparasjon. Det tok omtrent et halvt år.. -_- MEN, igår kom pappa smilende inn og rakte meg kameraet - helt i orden! JEG ER SÅ LYKKELIG :')


ILU Nikon D70. Vi skal aldri skilles igjen!

Forresten, så lekker ser jeg ut med varmeruller i håret på bakrommet til salongen;

..Men det kan jeg fint overleve, når resultatet blir sånn som dette! (Ikke vet jeg hvorfor jeg gjør den hemma greia med tunga..)

Igår var det julebingo på Åse, jeg hadde det alle tiders. Skulle få Marius til å ta et bilde av meg foran det stooore juletreet der inne, men kombinasjonen av dårlig kamera, shaky hands og gudene vet hva annet, gjorde at resultatet ikke ble som forventet. Men man ser iallefall at det står en person foran treet. ;D

I got the christmas spirit!


0 kommentarer: