CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 28. desember 2008

Det store julegaveinnlegget 2008

Jeg har faktisk tatt bilde av mesteparten av julegavene mine, og lager nå et blogginnlegg av det. Can you tell at jeg har lite å gjøre?

Stor svart skinnveske fra Friis & Company

Mindre svart skinnveske og lommebok i stoff fra Friis & Company

2 par grå votter, "selbuvotter" med blomstermønster, grå lue, grått skjerf og beige tøfler

Tyllskjørt. Eh, bildet ble drittdårlig. 8D skjørtet er iallefall utrolig kult i virkeligheten!!

Lilla kjoletopp og lilla lang singlet

Årets julegave til meg selv: Varmeruller!! Gir fantastiske krøller ;)

Søt kjole og rosa øreringer med glitter. (Øreringene vises såvidt, men hvis du ser nøye etter så er de der. 8D

Smykke av champagneflaske og glass med "ILU<3" gravert, hvitt Skullcandy lowrider headset, lighter og lilla perlekjede.

Lilla kjoletopp og UTROLIG FET kort jakke i imitert skinn. Jeg ELSKER den jakken, seriøst! Den kommer nok til å bli sett ofte på meg.

Rutete pysjbukse

Rutete kåpe/jakke

Krydderbøsser og shower gel/skrubb fra Body Shop (nei, krydderbøssene er ikke fra the Body Shop, obviously.)

Vinterridejakke
Vinterridebukse

T-skjorter fra Gina Tricot

T-skjorter fra Gina Tricot

Lilla topp m/paljetter, dongeriskjørt og grå blondetopp/singlet

Cliniderm Mascara + lipgloss, Versace parfymesett, hvit jenteboxer, DVD: Jul i skomakergata del 1, Jul i Mummidalen og Tre nøtter til Askepott

Knagger, salatbestikk, magneter, smørkniver og pynteengel

Bøker: F for Fredrik, Hva skal vi med stjerner nå, Terningmannen, Charlotte Isabel Hansen, Rachels ferie
Bøker: Fashion Bible, Jan Thomas' Stylingguide, Skalden Skurres Historier

Bøker: Basisgarderoben, Partyfikseren, Tilbehørets makt, Motens ABC

Bodyshimmer, Kroppsskrubb, div. dusjgeleer, parfyme, body lotion ++

Røde Converseaktige sko i lakk, lakktights og rød topp
..Jeg tok ikke bilde av alle gavene, så i tillegg til dette, fikk jeg:
-1000 kr
-Ridesko
-Chaps
-Ridehansker
-Ullundertøy
-Vanlig undertøy
-Strømper
-Marsipan og sjokolade
-Topp som hører til pysjbuksa, den var visst til vask da jeg tok bilder. 8D
-UTROLIG fint bilde av Morten, bestevennen min
Håper jeg ikke har glemt noe nå, men det er godt mulig. Jeg er så vimsete.
SÅH! Trenger ikke si så mye annet enn at gavene gikk over all forventning i år, jeg er så utrolig takknemlig og fornøyd med alt sammen! TUSEN TAKK TIL ALLE!

2 kommentarer:

Frida sa...

Nice stuff!!

Nathalie sa...

Holy nuts kor mange gava du fikk! Æ fikk bære snær 7 i år, e tydeligvis blitt før stor før å få pakka! :(
Ka du ga før de varmerullan? :)