CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 2. desember 2008

Bodøtur

Idag var jeg i Bodø en tur, på sykehuset der. Svær, gammel bygning! Gikk greit :) Holdt på å forsove meg i morges, skulle være klar til halv ni, så tenkte å stå opp kvart på åtte ca. Vel, jeg våkna 08.10.. Hoho, men som den superwoman jeg er klarte jeg å bli ferdig akkurat i tide. Jeg er rask når jeg vil. 8D De andre i klassen var i Harstad idag, på besøk hos Nikita. Litt kjipt at jeg ikke fikk være med, men hadde igrunnen vært verre om de hadde gjennomgått en ny klipp eller lignende på skolen. Det merkes LETT når man har vært borte og gått glipp av noe, for å si det sånn!

Fikk også handlet litt julegaver der borte :) Begynte tidlig iår, til meg å være. Er som regel ferdig to-tre dager før julaften, får se om jeg blir raskere ferdig i år ;) Kjøpte meg også en lang "strikka"jakke, en deilig pysj og rosa votter. 8D

Imorgen kan jeg sove fram til kvart på elleve ca, de andre har terminprøve i engelsk fram til halv tolv. Jeg tar bussen som er på Melbu kvart på tolv, og etter det har vi eksperimentdag. På torsdag er det gym (prøve), styremøte i UB og avslutning, og fortsettelse av eksperimentdag. Så er det hjem til jul :) Gleder meg! Blir godt å være hjemme fram til jul.

Forresten skal jeg begynne å ri etter nyttår!!! Dette har jeg venta på i mange ÅR, helt siden jeg slutta med hest. Fy søren som jeg gleder meg!

1 kommentarer:

Monica Tang sa...

Ååå du mmå ta bilder av det du har sjåppet!