CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 8. desember 2008

Utplassering dag 1

Yo. Idag blir det er kort og kjedelig innlegg, jeg er sliten og ser egentlig på Top Model. 8D

Første dag på utplassering idag! Klokka 0900 valset jeg inn på Agaton Sax nede i Andenes. Jeg hadde grua meg fælt, men fant fort ut at det var helt ubegrunnet. Jeg stortrives allerede, etter bare en dag! Både Kjærsti og Ina, som jobber der, er kjempegreie, og allerede idag fikk jeg lov til å farge hår! Kjempespennende og interressant, tror disse to ukene blir veldig bra. Fikk også lov å sette opp mamma og pappa på klippetimer - og det er jeg som skal klippe dem. Noe som er veldig bra! :D Elsker at jeg får lov til å prøve meg på ting, det føles bra. Tida fløy avsted idag, når klokka var 1300 føltes det ut som jeg hadde vært der en halvtime..
Såå ja. Jeg trives!

SKRIVER SIKKERT NOE MER SPENNENDE I MORGEN ELLER NOE. Jeg lover. Nesten.

0 kommentarer: