CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 23. desember 2008

Lille Julaften

Alle har sine juletradisjoner, jeg har også mine! Og dagens lillejulaften var slik:
-Dra og handle siste rest til jul
-Vaske og rydde
-Lage julevindu og pynte siste rest
-Ha Morten over på julegrøt og for å pynte tre :)
-Spille spill
-Se Grevinnen og Hovmesteren!
-Admiral Von Schneizer!
-SCHÅLL!
Like morsomt hvert år.

Nå chiller jeg helt, og ser Hjelp, det er juleferie på TVNorge. Tenk at det er jul imorgen! Jeg gleder meg til å stå opp imorgen, kikke i julestrømpa og se på Tre Nøtter til Askepott i pysjen :)

Meg og min voffs foran treet og noe av gavene!
Morten og meg :)

Julevinduet mitt. JA det ser litt snålt ut. Grunnen var at jeg trodde det var spraysnø og ikke spraysnøkrystaller jeg spraya på, så jeg spraya som en helt og skjønte ikke hvorfor det bare ble litt fuktig på vinduet - uten å vite at det ville komme snøkrystaller på vinduet når væsken fra boksen ble kald. Høhøh. Jaja, hvitt ble det nå uansett!

Nissegården vår som står nede i gangen :)

Jaggu fikk vi ikke snø til jul i år! Ifjor våkna jeg til regn julaften morgen, så det er utrolig deilig å se at snøen har holdt seg i år! Imorgen skal jeg gå en tur med hunden min i snøen, før middag. Det er egentlig også tradisjon, men jeg sløyfa den ifjor pga det kjipe været. Blir godt å kunne gjøre det i år!
Ha en gledelig jul, alle sammen! :)

1 kommentarer:

Piggsoppen sa...

Det så korselig ut hjemme oss deg der ^^