CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 16. desember 2008

PAKKE FRA EUROGAL

Igår fikk jeg en gledelig overraskelse i posten! Alltid digg å få post adressert til seg selv, men det er spesielt digg når man vet at det er klær eller andre godsaker. Tok knapt en uke å få tilsendt pakken, jeg elsker at japanere er så raske på levering :')


Hoodie fra JSG. Den andre hoodien jeg har fra dette merket er nesten for kort for meg, men denne var tilogmed litt stor!

Den har avtagbar hette. Funky!


Tanktop fra Alba Rosa. OMG HIBISCUS FLOWEERS


Miniskjørt i leopardmønster fra JSG. Det er superkort!! 8D

HEY MANLY ARMS. Men jeg har egentlig ikke mannearmer, altså. Det bare ser sånn ut, fordi jeg alltid ser så tard ut på mobilbilder. :) Her er jaffall toppen og skjørtet. Bare for å vise. 8D Har ikke tenkt å bruke de to tingene sammen, altså. ;D

SWøtsøtSØT blomstrete hettegenser fra Tralala. Den er ikke lang akkurat, men ikke for kort heller. Den er også litt baggy på meg! Små pupper er fint å ha engang i blandt.

Flott førjulsgave til meg selv, fra meg selv. Jeg håper jeg aldri blir for stor til å passe japanske merkeklær. :')