CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 6. desember 2008

Piccies!

Sjå, her kommer noen bilder fra den siste uka. 8D Idag sov jeg til halv to (digg!), så kledde jeg på meg og dro ned i værret (det er liksom det vi kaller sentrum her på Andenes), der Rock Mot Rus hadde noe konsert-greier. Marius skulle bl.a spille, så jeg måtte jo nedover en tur ;) du er flink, bb. Men fy søren så kaldt det var ute!! Desember er ikke akkurat det beste tidspunktet å ha utekonsert her oppe, men det var koselig da.



Mitt andre "nydelige" forsøk på svinerygg. Gah. Denne ble bare løs og stygg. : Hvis noen har langt hår og bor i nærheten, så si ifra! Jeg vil øve!!

OG DETTE. Lokker som det så fint kalles. Satte håret opp i en klassisk høy hestehale, og begynte å dele inn i seksjoner som jeg snurret rundt fingrene mine og festet med hårlus. Dette er første forsøket, så som dere ser ble den både skeiv og stygg. XD

Her er første snurrert ferdig! Håret ble delt inn i seks deler her. Dukka jeg brukte hadde helt vilt tykt hår, så jeg delte hestehalen inn i to deler for å greie å jobbe med håret uten at alt bare floket seg til en ball.

Her er det også brukt lokker, men i fire deler istedenfor seks, så har jeg flettet litt av håret i fronten, dratt det bakover og festa rundt hårballen. Ser ikke så veldig bra ut her heller, men her har jeg iallefall en grei unnskyldning; når jeg skulle ta bilde, satte jeg dukka fra meg for å hente mobilen. Det jeg ikke fikk med meg, var at dette hodet var forferdelig ustøtt, så innen jeg rakk å springe tilbake hadde hun falt ned i gulvet, midt oppå hårballen, såklart.. -_______- så den stikker litt ut på den ene siden. JAJA.

Kalendergave 6 Desember! Dagkrem, nattkrem OG mascara fra Lumene. Viljjjt.

Noe av det jeg kjøpte i Bodø på Tirsdag! Søt pysj og rosa votter.
Hvit kosejakke. Kjempevarm og deilig!
Superhot leopardmønstret kjole! FRA BIKBOK FOLKENS. Jeg husker den tida Bikbok bare var en fortisbutikk med Wow.. 8D De har virkelig skjerpet seg, har funnet mye lekkert der den siste tida!
Lol nevermind at jeg har ullester og tøfler på, jeg måtte bare prøve kjolen! Den var litt stor i brystpartiet (no boobies) og midjen, men care, den var lekker allikevel syns jeg!
(Hvorfor ser jeg alltid så utrolig hemma ut på mobilbilder med blitz :)
Hjemme Alene fulgte med Se&Hør idag! Gjett om jeg skal kose meg. Jeg elsker de filmene, nå blirre jul i år og! <1<2<3

1 kommentarer:

Frida sa...

Srsly, jeg så den kjolen når jeg var i Oslo i novemba og jeg bare døde fordi den var så hått ;_;