CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 15. desember 2008

Jall

HEI HER ER JEG IGJEN.

Vært stille fra min side en liten stund nå. Grunnen er at jeg har vært opptatt, samt at nettet har vært ute, eller bare sykt tregt. Vi har så lol nett, det er ute en eller flere dager ca annenhver uke. SKJER MED STRØMBRUDD?

Aaaanyway. Her går det så det suser, trives fremdeles VELDIG på salongen! Har tilogmed fått to ordentlige kunder - langhårsoppsett. En på Onsdag og en på torsdag. : Skummelt! Hva om jeg suger og bare jalla liksom. Det er ungdommer som skal på juleball, så jeg (og garanter de selv) vil jo at de skal se bra ut på håret! Satser på at det ååårner seg. Får jo veiledning, så satser på at det går bra!

Jeg har krølla mitt hår, men gidder ikke ta bilde. Jeg ser så sliten ut, og er småsyk i tillegg. Jeg bare kjeda meg. Veit åssen jeg skal fikse håret til julebingoen på lørdag, iallefall! Julebingoen er, for de som ikke er lokale, en slags bygdefest på Åse. NO SÅNT. Jeg gleder meg. ;D

Isted knakk neglen på min venstre pekefinger :( den var endelig blitt passe lang (jeg sliter med å få normalt lange negler, siden jeg er neglebiter) MEn så bare NEI NÅ GIDDER JEG IKKE VÆRE PÅ DIN FINGER MER EMILIE HADET. Føkk. Jeg trenger løsnegler til helgen og!

NOTE TO SELF, se etter dette på shopping imorgen:
-Løsnegler
-Julegaver
-Headset
-Funky neglelakker


Så har jeg dritlyst på denne buksa, som jeg kan bruke sammen med mine BOOTS WITH THE FUR WITH THE FURRRRR.

2 kommentarer:

Frida sa...

omg omg omg omg omg
DU MÅ FÅ TAK I DE BUKSENE

Da kan jeg peke på deg og bare "SHE HAD THEM APPLE BOTTOM JEANS AND BOOTS WITH THE FUUUR WITH THE FUUUUR THE WHOLE CLUB LOOKING AT HERRR" Da må jo jeg få tak i Reeboks with the straps og baggy sweat pants... damn. XD

Emilie sa...

Jah! Det hadde jo vært evig genialt! XD