CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 4. desember 2008

Tatoveringspjatt

Yo ma ho. Jeg lever enda!
Fjerde desember alt. Jeg gleder meg til jul :D folk flest har begynt å få opp julepynten, og det er julelys og adventsstaker i fleng. Syns det er skikkelig koselig! Flaks at Jesus ble født midt i mørketida, så vi her oppe i nord har en digg tid med masse lys og kos å se fram til! Eller hur ;)

Dette blir et kort innlegg, siden innlegg uten bilder egentlig er litt kjedelige. Jaffal når det er jeg selv som skriver dem. :p meen mobilen min er utlada, så må vente til den våkner igjen før jeg begynner å laste over bilder. Har tatt et par denne uka, så det!

Ellers har jeg veldig lyst på ny tatovering - har jo tenkt lenge på å tatovere "love me to the marrow of my bones" (jada, tilogmed jeg er klissete noen ganger), men vært usikker på hvor jeg skulle tatt den. Den eneste plassen jeg egentlig kan se for meg at den passer, er i korsryggen - men jeg er litt skeptisk. Liksom, tenk hvis jeg blir dritfeit en dag og får svære deilige lovehandles? Ikke noe fint med tættis der da, liksom. Og den kan jo strekke seg og alt og.. æsj. MEN JEG VET IKKE OM ANDRE PLASSER Å TATOVERE DET. Har noen forslag, så rop ut!
I tillegg var det det med å finne rett studio. Vi har jo noe på Sortland, men helt siden jeg så en dragetatovering derfra som ligna mest på et villsvin, har jeg vært ganske skeptisk. Tatoveringene mine skal være fine!11!! Er jo "bare" snakk om skrift, men likevel. Ikke noe lekkert hvis den er skjev og/eller stygg! ME FÅR SJÅ. Eventuelt kan jeg knø meg til Harstad, men da må jeg jo få time en dag det passer, og komme meg dit og blablabla. Får se hva jeg gjør etter jul når storstipendet kommer, pengene nå og fram til jul er holdt av til julegaver og diverse!

4 kommentarer:

Hanne sa...

ikke for å virke som en know it all, men jesus ble ikke født i desember, han ble mest sansynlig født på våren engang.

kunne jo kanskje hatt den tatoveringa på ene sida av ribbeina. men spørs vel litt hvordan du vil den skal se ut.
selv har jeg ikke fått tattovering her i harstad, men så på at mora mi fikk, det gikk jo greit, men jeg har ikke hørt så veldig mye positivt derifra. jeg torte ikke ta piercing her, dro til arctic tattoo i tromsø istede :P

Emilie sa...

oh wow! didn't know XD hoho, jeg er så utrolig kunnskapsrik. jaja, w/e. :D

har ikke hørt noe særlig positivt om et eneste studio her oppe:P narvik = nei, harstad = nei, og sortland = FAIL. har jeg hørt. :p og tromsø er så dyrt å komme seg til =_=

Frida sa...

Jepp, jul er en gammel hedensk tradisjon som bare ble tatt opp for at det skulle bli lettere å kristne (hedenske) folk. Så egentlig feirer vi bare at sola snur :D

Og jeg har også bare hørt negative ting og piercing og tattoveringsstudioet her XDD

Emilie sa...

ja, det vet jeg, men jeg har alltid trodd at jesus ble født på julaften.. XD haha, jeg kanke så mye important stuffz.

faen da, det er så knotete å komme seg til tromsø:( greit, 25 min med fly, men det er dyyrt