CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 18. juli 2009

Drita nordmenn

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568670

Jadda. Slike artikler dukker opp hvert eneste år, og jeg ler like mye hver gang. Ikke noe galt i å ha det gøy (for all del, jeg liker å feste selv) men det der.. det blir så utrolig HARRY og standard "nordmenn-på-tur" at det nesten er flaut bare å lese om det.

Sikkert bare jeg som er litt snål, men jeg er veldig glad i å reise, så når jeg drar ut av landet vil jeg liksom se mer enn et par barer og 452342 andre NORDMENN. Gjerne et par kvelder på byen, men jeg har aldri vært keen på noe ren "partyferie".. faktisk. Feste kan jeg gjøre her og, liksom. Føler forsåvidt ingen dragning mot "Syden" anyway, så sånn sett kan det jo være det samme. 8D

(Nå høres jeg sikkert fryktelig håpløs og kjedelig ut for enkelte :D)

0 kommentarer: