CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 7. juli 2009

Teite ting i bloggverdenen

1. Blogger som fisker etter kommentarer i annenhvert innlegg. ”DERE ER DÅRLIGE Å KOMMENTERE FOLKENS, SNART ORKER JEG IKKE SKRIVE MER!!!!!!!!!!!!!!!11111111” herregud, folk kommenterer om de gidder. Kanskje du bare skriver jævla kjedelig ELLER KANSKJE INGEN LESER MØLET DITT. Get over it. Hva er vitsen med å blogge i det hele tatt hvis den eneste grunnen er at man håper på 2542354324 sidevisninger og 640 kommentarer på hvert jævla innlegg? De færreste blogger får slik status, og i alle fall ikke DIN.

2. Blogger som på død og liv skal skrives på et annet skriftspråk enn brukeren opprinnelig skriver (unntaket er seff engelsk). Hvis du er norsk, hvorfor i ALLE DAGER skrive på svensk? Fordi det er ”penere”? Javel, men du er NORSK. Det ser DUMT ut å skrive på svensk. Samme med folk som absolutt skal skrive på nynorsk, når all erfaringen med det er to timer i uka med bøyninger av ”ein spirrevipp” og lignende. Innleggene blir fulle av skrivefeil selv JEG ser.

3. Pro-ana-blogger. HERREGUD SÅ PROVOSERENDE! Jeg driter i om du tror du er sykelig overvektig når du veier 48 jævla kilo, hva i ALLE DAGER er grunnen til å legge ut om det til hele verden? Sjansen for at noen tar deg seriøst er minimal, unntaket er de andre jævla pro-ana-kjerringene som sutrer og syter over at de IKKE KLARTE Å KOMME SEG UNNA MIDDAG :(((( det er provoserende, det er LATTERLIG. Det som skremmer meg mest er at enkelte faktisk kan bli trigget av slike blogger. Jeg ble det selv, før jeg tilslutt ble drittlei, og nå blir jeg bare sur istedenfor. Jeg LIKER DERE IKKE. Spiseforstyrrelser ER en sykdom, hvem i alle dager ønsker seg en sykdom? Eller, for å skrive så varmt om spiseforstyrrelser som slike tullinger gjør, må man jo nesten mangle noe i hodet fra før av. Men hey, det er jo det de vil. Vel, GRATULERER.

4. De som nevner kjæresten sin i HVERT JÆVLA INNEGG. Tell me something new! Det finnes virkelig grenser for hvor interressant det er å lese om ”kjæresten <333<3<33<<33<333<3hjertehjertehjertelungenyre” HELE TIDEN. GREIT, du er superduperforelska og ingeting kan skille dere og verden er så forbanna pusete og perfekt og HERREGUD jeg er gått lei allerede. Hva faen blogger du for? Kjæresteblogg? Se-hele-verden-så-perfekt-kjæresten-min-er-blogg? Synd at det sannsynligvis bare er du som syns det. Synd at ingen andre egentli bryr seg. I alle fall ikke nok til å få det presset opp i ansiktet 7 dager i uken. Jeg har gitt opp å lese slike blogger for lenge siden. BORING.

5. De som poster 5-10 innlegg OM DAGEN. Hvordan får de det til? Jeg har ikke akkurat et superspennede liv selv, men det er ikke så sjelden jeg ikke har tid til ETT innlegg om dagen engang. Er antallet innlegg mindre enn 3, og om det (gud forby) går en dag uten innlegg, skal det gjerne unnskyldes i det vide og brede med at personen ”har vært opptatt med å ha et liv”. Ja jøss, du posta jo BARE 2 innlegg i går.

7. "blablablawhinesytewhineblablabla... men vil ikke snakke om det..." nei såklart, det er jo derfor du skriver det i bloggen din som ALLE kan lese. Du vil ikke snakke om det. Right.

7. Folk som på død og liv må avslutte innleggene sine med "you know you love me, xoxo" NEI GUD, så original du er! Laaame. Personlig elsker jeg absolutt ikke folk som bruker det sitatet der hele jævla tiden.

..Mulig det bare er jeg som er hissig, men jeg har gått og irritert meg over slike ting titt og ofte. Hey, sannheten må frem! EGENTLIG ER JEG BLID ALTSÅ :D

5 kommentarer:

Frida sa...

Agreed 100%

En annen ting er folk som spør seriøst om leserene kan kjøpe dem ting. "Jeg har SÅÅÅ lyst på denne her, noen trenger å kjøpe den til meg! Kjøp den til meg og jeg vil elske deg forever <3" ARG, jævla spoiled kids......

Emilie sa...

hahaha, JA! get a job liksom..

Anonym sa...

Haha, jeg er så enig!
Jeg så deg på Metaltown forresten :)

anonym baby sa...

Kinda enig. Man greier ikke å følge med på bloggen om det blir for mange innlegg.

Sigrid sa...

Haha! Bra Emilie xD