CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 14. juli 2009

REISEFEBER

..Enda det er 5 måneder til vi drar, LOL. :J Flyet fra Oslo til Bangkok tar 12 timer, heldigvis tilbyr flyselskapet vi drar med egne tv-skjermer med et utvalg av filmer, TV-programmer og tilogmed muligheten til språkleksjoner. 8) bare det kan jo bli gøy.

ANYWAY, er lenge til ennå, og mye skal gjøres før den tid! Vaksiner og oppsparing av penger og sånt.

...jeg trenger forresten en ny mascara. Min er helt uttørket. :(
ANBEFAL MEG EN BRA EN FOLKENS. vil prøve noe "nytt". Jeg var stor tilhenger av Maybelline sin Great Lash mascara, og for all del, den er bra og billig, men tida er inne for å.. MOVE ON, liksom.
(Helst ikke en som koster 300+, for det har jeg ikke råd til akkurat nå. -_-) GOGOGO

1 kommentarer:

Frida sa...

HAVE FUNNN!!

Jeg har ikke noen anbefalinger på mascaraer, bruker de ikke noe særlig :(

Men har hørt noen gode ting om Imju Fiberwig, tilhører Sephora elns.