CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 7. juli 2009

SPØRSMÅLSRUNDE LOLOLOL

Okei, jeg kjeder meg og er overtrøtt.
Så.
SPØR MEG OM HVA DERE VIL :DDDDD har sett at mange har gjort dette på bloggen sin, så wtf, hvorfor ikke. Siste var min bestizzzz Morten som hadde en slik undersøkelse. Blir jo inspirert vøtt.
Spør meg om hva som helst, så skal jeg svare i et innlegg. Med mindre det er helt tåpelige spørsmål 8)))) bring it onnnnnnnnnnn

(Lurer på om jeg i det hele tatt kommer til å få et eneste spørsmål XDDDD)

5 kommentarer:

Anne Berit sa...

Skrivingen din minner meg mer og mer om måten Monica Tang (riktig navn? jada.) skriver på. Blir du "inspirert" av henne?

Frida sa...

Hva er det største ønske du har?
Hva misliker du mest med deg selv?
Hva liker du mest med deg selv?

Øøøh, klisjespørsmål 8D

Anonym sa...

fortell oss om kjærlighetslivet ditt

Caroline sa...

Har du dyr? hvilke dyr?

(beste jeg kom på xD )

Anonym sa...

Hva/hvem er stilen din basert/inspirert på/av ?