CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 12. juli 2009

I hodet mitt er jeg nesten der alt!

Bangkok..

SERIØST SÅ BILLIG DET ER. XD Sjekka opp noen nettsider, og vel, sko til 70kr er absolutt akseptabelt.. (290 baht er vel noe sånt som 55 kr..)




BANGKOK BY NIGHT. Jeg elsker storbyer om natta.
..Og Hua Hin! (Ser du mamma, så fint det er? ;))

Jeg kommer seriøst til å leie hester hele tida. Jeg vil galloppere på stranda :')




Nattmarkedet

Market Village, Hua Hin's eneste shoppingsenter. ;D

5 kommentarer:

Caroline sa...

Wow, der så det bra ut ja^^ =D

Anonym sa...

har du spiseforstyrrelser?
bare så et bilde av deg for noen år siden, da så du mer sunnere ut...

hva spiser du nå isåfall?

Emilie sa...

Jeg orker ikke svare på slike spørsmål, iallefall ikke når de kommer fra en anonym. ;)

kristina sa...

jeg heter kristina:)

Emilie sa...

ok, "kristina", hvis du har lest litt lenger bak i bloggen min ville du fått svar på spørsmålet ditt. ;)