CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 21. juli 2009

Inspirasjon

SERIØST SÅ IRRITERENDE DET ER Å VÅKNE TIDLIG NÅR MAN IKKE MÅ
..altså, dager jeg ikke skal en dritt. Jeg LIKER IKKE å våkne tidlig når jeg ikke TRENGERå våkne tidlig. Idag våkna jeg kvart over åtte, helt av meg selv. Skjer liksom, i FERIEN våkner jeg grytidlig,men da jeg gikk på skole.. heh, vel. Verste er at jeg gjerne ikke sovner før i femtiden (jeg legger meg i 1-tida -_-),men jeg våkner like forbanna tidlig uansett. TEIT LOL.
..Anyway, greide å sove i en times tid til, og etter det lå jeg bare og slumra til i ett-tiden ved hjelp av diverse lydbøker. Etter det gadd jeg ikke ligge og bli kilt på tærne av katta, som syns de var svært gøyaleå leke med, så jeg sto opp for real.

IALLEFALL, av mangel på noe bedre å gjøre idag, fant jeg frem et gammelt scrapbook-album jeg hadde. (som såklart var nesten helt tomt. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv at nå, NÅ skulle jeg begynne å scrappefra ferier og alskens utflukter.) Bestemte meg for å lage en INSPIRASJONSBOK. Gøyalt å ha, og det var egentligganske gøy å lage også! JEG KOM IGANG IALLEFALL, så nå må jeg bare få ræva i gir og fortsette, og ikke legge prosjektet dødt et halvt års tid. >_>

Forsiden! Jeg liker hvordan modellene fra gyaru-magasinene ser glade ut og smiler, også plutselig BAM seriøs modell fra Elle. XD ja til flere SMIL i norske moteblad

..Intro-side, kind of. Og lolwut, "heia heia alle veia"? XD (det stod limt inn i boken fra før, sikkert noe jeg gjorde da jeg kjedet meg en gang for 4 år siden). Bilde av min DOGGE og litt annet småtteri.

Eh, okei, denne sida har ikke direkte noe med inspirasjon å gjøre, men også den var påbegynt fra før, så.. "ORD", heter denne siden. Den endte opp med å bestå av et dikt jeg og søskenbarnet mitt skrev i 2001 (jeg ler meg IHJEL), en konvolutt der jeg har lapper med filmsitater nedi, et dikt fra en mummibok (mummi(L)) og masse sitater fra venner, kjente osv. Et av de beste er dette:
"Åh, e det Calvin Klein-belte?"
"Nei, det e brorn min sett.."
LOLLLLLL.
...Og det var så langt jeg kom før jeg fant ut at jeg skulle sette på The Devil Wears Prada. >_> Laaat. Får forsåvidt inspirasjon fra den filmen og, mange niiice antrekk. LIKE THIS:

Skulle ikke hatt noe imot det der hengende i skapet, nei!

4 kommentarer:

Frida sa...

Jeg har også en inspirasjonsbok, men din så finere ut!!

Emilie sa...

tuller du, jeg så bilder av din og surmulte fordi min bare så.. rar ut. XDD

Emilie sa...

*ble ikke ferdig lol

min ser liksom ikke ut som en inspirasjonbok ennå, bare masse tull,haha >_>

Frida sa...

Lolll, men noen av sidene mine ser skikkelig pisssssss ut, og noen ser bare rett og slett creepy ut D: og lite kreative lissåm