CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16. juli 2009

RYDDESJAU

Kjære blogg,
IDAG HAR JEG RYDDA PÅ ROMMET.
Ja.
Serr. O_O

Etter å ha slept meg opp av senga klokka 11.28 og sykla en tur ned til sentrum (jeg sykler hver dag nå, SPRÆK), fikk jeg plutselig"ånden" over meg.

Meg: HERREGUD SÅ ROTETE DET ER HER JEG FINNER INGENTING OMGOMG JEG SPYR >:(

..Det første jeg gjør når jeg skal rydde, er å hive ut alt fra hyller så det blir ENDA verre. Deprimerende syn, hva? ._.
MEN
Etter flere timer intens rydding med Dir en grey og Girugamesh på full guffe (funker fantastisk bra når man er sinna og trenger noe å få opp farta med) ble rommet mitt ryddig. Eh, ryddigere, iallefall. :J

Den ene skapdøra mi ble visst litt fangirl-dør. 8) Dir en grey-stuff og signert bilde av Girugamesh. OG EN METAMORPHOSE-tag ;D ;D ;D Innenfor den døra henger nemlig lolita-klærne mine.

JA, DET ER BARE DONALDPOCKET.<3 Fra jeg var en 7-8 år gammel har jeg og pappa samlet på Donaldpocket sammen :') skal sortere de en dag når jeg gidder.


Dette er pulten min ETTER at jeg hadde rydda. Tro meg, dere vil ikke vite hvordan det så ut der før jeg begynte. :SSSS

FILLLLM. Brukte en halvtime bare på å sortere DVDene.
EKKE JEG FLINK DERE :--------D
Nå gjenstår bare å pakke ut resten fra hybelen (nei, jeg er ikke ferdig ennå), støvsuge, vaske badet og LOL HERREGUD JEG GIDDER IKKE MER
..Iallefall ikke idag.
TAR DET I MORGEN!

I morgen skal også klesskapet mitt til pers. "HVORFOR HAR JEG SÅ MYE KLÆR????" Tenker jeg ofte, så da må tiltak til. Sånn ca en gang i året roter og rydder jeg igjennom klesskapet mitt, PRØVER å sortere klærne og legger vekk det jeg ikke bruker. Like trist hver gang, jeg HATER å legge vekk klær ;_; men skal man ha nytt, må noe gammelt bort. Gææh.

1 kommentarer:

Frida sa...

DU ER FLINK. Jeg tror jeg rydder rommet mitt snær en gang tre gang i året LOLLLL