CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 23. juli 2009

Sånn går nu dagan

Er ca sånn her jeg sitter hver dag nå. JEG ER LAT OK. Sykler faktisk en tur hver dag da, kan jo ikke forfalle helt heller hehehe. Men ellers har jeg brukt den siste uka til å rydde litt, slappe av, høre på lydbøker, styre med scrapbooking-greier, hatt litt besøk, tja.. litt digg og, da. Drar til Trondheim på Mandag, så da kommer jeg nok å ha mer å fylle tiden med! Det som irriterer meg mest er at jeg ikke gidder å gjøre noe med håret når jeg ellers.. ikke gjør noe. ._. Enten henger det rett ned og bare.. henger der, ellers så setter jeg det bare opp i en stygg "messy bun". KJEDELIG. Trenger inspirasjon.

Over til noe annet..

JEG KUNNE SERIØST LEVD PÅ DRUER HERREGUD. Det er så sykt goooodt. Har funnet ut at Prix her har de beste druene, ingen av de er bløte og ekle, alle er crispy og store og søte, ikke små og sure som druene fra diverse andre butikker har vært i det siste. Idag betalte jeg 23 kr for alle disse druene. O_O En stor skål. BILLIG og DIGG.

Druer + South Park + Pepsi max = MEGACHILL.
..Får dra meg en tur ut på "byen" i helga, så jeg ikke gror fast her inne ;D

0 kommentarer: