CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 6. juli 2009

EGG August

Idag kom Augustnummeret av EGG dumpende ned i postkassen min. Alltid like hyggelig! Pappa kom med kommentaren "det e vesst komme et japaner-blad tel dæ" før han overrakte meg bladet, hæhæ. Fy søren så flinke de er å pakke inn forresten, det er bare et tynt omslag rundt bladet (og noe sånt som 345235 meter brunteip), tar TID å få opp uten hjelpemiddel. Jeg fant nemlig ikke saksa.. Anyway!

YEYY INSPIRASJON. Likte forsiden på dette nummeret! Kanako (L)

Falt litt for dette antrekket akkurat idag. Sorry dårig bilde! Herregud, jeg blir i mye bedre humør av å bla i EGG og lignende, enn jeg blir av norske moteblader nå for tiden. Jeg driter i om forskjellige naturfarger og hudnyanser er aldri så mye på moten nå, det er KJEDELIG. Trenger litt fargerrrrrr i hverdagen. Dessuten har jeg aldri likt beige. Nåh.
Merker jeg vil ut og shoppe, håper jeg finner noe stilig i Trondheim. Jeg som liksom skulle spare penger sånn til i Desember. ._.

5 kommentarer:

Caroline sa...

Tihi <3

Frida sa...

Helt enig, Egg er mitt favorittblad. Egentlig viser Jelly mer den stilen jeg vil prøve på, men Egg er liksom så fun og fargerik, og viser mange forskjellige stiler liksom. Modellene er også veldig pene, ikke minst tullete (something I love). Jeg har lyst til å lære meg japansk bare for å forstå hva som står på Animal Talk-sidene XDDD LOVE IT.

Emilie sa...

Frida: haha, jeg og! Aldri i verden om jeg har tålmodighet til å lære japansk, men det hadde vært kjekt. Lurer alltid på hva som står i de jævla bladene. XD

Frida sa...

Ja, når man ser på tegningene blir man jo veldig sånn "HVA FAEN ER DET SOM STÅR HEEER?!?!+!?" XD

Unknown sa...

Hvor kjøper man det i Norge, eller rettere sagt, Bergen?
Vil lese sånne blader D:
Svar helst på www.mixtapesandlingerie.blogg.no