CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11. juni 2009

Bodø

..igjen. Syns jeg er her hele tiden 8) men er faktisk en og en halv måned siden sist. Begynner jo å bli kjent her! Nææ, skjønner fremdeles ikke hvordan pappa kan GÅ hjem til hotellet fra hvor enn vi befinner oss og alltid komme rett fram. Har nok ikke arva hans stedssans, jeg husker ennå når jeg greide å prestere å gå meg vill på EUROPRIS på Sortland..
Anyway, har svææært hotellrom. Tror det må ha skjedd noe feil med bookingen eller noe sånt, for her inne er det både dobbeltseng, pult, bord, lenestoler samt et spisebord med seks stoler ooog svært bad. Jeg er EN person. Ikke at jeg klager, er tross alt ikke vi som betaler :D

Var hos ernæringsfysiolog idag, det var mye mindre skummelt enn jeg hadde trodd. Hun var kjempegrei, og attpåtil VEGETARIANER, hallo??? Den siste yrkesgruppen jeg kunne tenkt meg var vegggiser, er vel nettopp ernæringsfysiologene etter alt syteriet overalt om hvor faaarlig det er å ikke spise kjøtt og blablabla. Men neida, hun her kom heller med masse fine forslag om hva jeg, når "den tid kommer", kan spise til faste måltider for å få nok vitaminer.Veldig positivt overrasket!

SÅ hadde jeg lovt meg selv å ikke shoppe noe før Gøteborg, men........
......................
Okei, da, ble bare en mascara, løsnegler og to par sko. Sko er vel lov? Iallefall når man, som jeg, har gått i Uggs omtrent hver dag siden Desember. Jeg elsker uggs, okei ;_; men når jeg så andre idag som valset rundt i sandaler (i BODØ), skjønte jeg at det kaaanskje var på tide å skaffe noen litt mer sommerlige fotplagg.

Sneakers i grått, hvitt og ROSA. Veldig behagelige og chill til hverdagsbruk. Likte fargene og designet! Fra Din Sko

I'M A GLADIATOR! LOL
Har hatt lyst på glæddiætorrsandaler leenge nå, men aldri kjøpt, før idag. De bare sto der på hylla, veldig tilgjengelige, så hey..

CHILL PÅ HOTELL

Le bored, jeg? Aldri.

2 kommentarer:

Anne Berit sa...

Jeg er også i Bodø nå. 8D

Arcticanine sa...

du ligner litt på jassica alba :O liker!