CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 18. juni 2009

Sommerferie FOR REAL

Digg?
Digg.

Eksamen overstått, og nå har jeg bare et par timer igjen (avslutning imorgen) på Melbu Videregående Skole! Deilig, men rart og. Og litt. Har alt i alt vært et fint år, i en fin klasse, og jeg har lært en masse greier om hår som jeg aldri trodde jeg kom til å bry meg om. Jeg veit forskjellen på projeksjons-og strukturtegninger (og klarer til en viss grad å tegne slike), jeg har hodet innprenta av fargeteori og jeg kan forklare hvordan man gjennomfører en permanent, eller STRUKTUROMFORMING som det heter på fagspråket. Who would have known!

Idag har gått i ett, opp klokka kvart over sju, kjøre til Sortland fordi bilen skulle på service, kvart på elleve tok jeg bussen til Stokmarknes, var på sykehuset 12-1 og etter det har jeg og pappa rydda og vaska hybelen. Er ennå ikke heelt ferdig, TV'en, mikroen og noen greier henter vi imorgen, samt at vi vasker stue-og kjøkkendelen da. Badet og soverommet er ferdig! Chill å være ferdig med det verste iallefall, jeg kommer aldri til å like å vaske på dass..
Imorgen tar jeg, gal som jeg er, 0615-bussen til Sortland og drar videre til Melbu for å avslutte skoleåret PÅ ORDENTLIG. Hjelpes. Når jeg er ferdig der, gjenstår restene på hybelen, også er det slutt på livet på Stokmarknes for meg. Aner ennå ikke hvor jeg havner til høsten, det blir spennende å se..

Iallefall skal jeg først og fremst nyte å sove lenger enn til halv sju om morgenen, nyte å være ferdig med eksamensstresset og nyte at det er SOL! Iallefall enn så lenge.

0 kommentarer: