CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 6. juni 2009

Bursdag

19.

Sykt unødvendig alder :P

Har hatt en fin dag, var ute igår og våkna idag til gaver, blomster og en hund oppi trynet ;) er kjempefornøyd med gavene! Fikk en fin slump penger, som jeg skal spare til Japantur. Jeg er ELENDIG på å spare penger, men dette er tross alt noe jeg har hatt lyst til i flere år, så da skal det nok gå. I hodet mitt er jeg nemlig halvveis ut av landet allerede. 8D Så fikk jeg hårstæsj, en flaske Kalinka, en rose, og nytt objektiv til kameraet!!! HERLIG. Trengte det :) Tusen takk for gaver <3

Jeg har forresten veldig lyst til å shoppe, men prøver å holde meg til Gøteborg-turen.. æægh. Det var sol ute idag, og da får jeg IHVERTFALL lyst til å shoppe.
Lurte forresten på om jeg skulle ta litt penger og skaffe meg en Nintendo DS og noen random spill, for å ha noe å gjøre på togturen til Sverige :J tar liksom.. 21 timer med tog hver vei, og ikke har vi sovekupe, så.. VI FÅR SE. Jeg er ikke noe spillmenneske egentlig (unntatt et par Sims og Heroes III-perioder, og såklart Pokemon!), men en DS er liksom.. lett underholdning. Jeg har en greie med at jeg lever meg veldig inn i spill når jeg først holder på, og da flyr jo timene. 8D Ikke minst tar det mindre plass enn om jeg skulle dratt med meg 23234 bøker!

Nå skal jeg kle på meg noe greier og komme meg ut en tur. Sjekke om det er liv uteee.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Grattis me dagen :)

Caroline sa...

Gratulerer med dagen <3