CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 9. juni 2009

Kamikaze Girls


Jeg så Kamikaze Girls (eller Shimotsuma Monogatari, som den egentlig heter) igjen idag. Herregud, jeg elsker den filmen! Får meg alltid i godt humør. Den er søt, morsom og ufattelig sær - og sånt liker jeg. 8D Ikke en spesielt kjent film "her borte", med mindre man på en måte.. veit hva man ser etter. Selv fant jeg den gjennom lolita-miljøet. Momoko, den ene hovedpersonen i filmen, kler seg nemlig i lolita! Var derfor jeg i det hele tatt gadd å se filmen første gangen, haha. Nå ser jeg den for underholdningens skyld, mulig jeg er sær, men jeg finner den veldig underholdende! Flere kule karakterer i filmen, Anna Tsuchiya (som spiller Ichigo) er freakin' fantastisk. JUSCO!


Trailer:



Hele filmen ligger faktisk ute på Youtube, med engelsk tekst, hvis noen vil se. Anbefales ikke hvis du, som flere jeg kjenner, ikke takler å se filmer på andre språk enn engelsk, though. ;)

4 kommentarer:

Caroline sa...

*Se'iMorgen*

Frida sa...

ELSKER DEN FILMEN ÅÅÅÅÅH <3

Emilie sa...

I knoow, den e så herlig :D flire mæ ijæl når de tegneserie-sekvensan e, haha!

Unknown sa...

Den filmen er så braaa <3 I løv it!