CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 1. juni 2009

Og der var det bestilt gitt

25 juni - Tog Fauske - Gøteborg
26 juni - Framme i Gøteborg i ellevetida på morgenen, blir vel sikkert en shoppingrunde i byen.. iallefall på meg ;)
27 juni - Konseeert! Dirudirudiru (L)
28 juni - Liseberg!
29 juni - Trø litt i byen, drar hjem med kveldstoget, på Fauske 30 juni i halv fem-tida om ettermiddagen. Kjører fra Fauske og hjem.

GLEDER MEG! Haha, jeg greide forresten å bestille feil først. Jeg bestilte tog den 26 juni, uten å tenke på at vi skulle være FRAMME 26 juni, ergo måtte vi dra den 25.. er bare jeg som får til sånt. Lurer på hva som har spist opp hjernecellene mine. Det fiksa seg, da, så nå er vi (nesten) ready to go! Ikke sovekupe noen av veiene, så er spent på om jeg får sove noe.. kresen, yapp. Får ta med pledd, pute og noe i ørene, så ÅRNER DET SEG.

0 kommentarer: