CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 24. juni 2009

Smarte ideer

Idag har jeg vært sammen med Morten! Jepp, bestekompisen min som i tre lange år har bodd i Mo i Rana. Jeg liker at selv om vi ikke har sett hverandre siden påske, så er ting helt chill og det er som vi ikke har vært borte fra hverandre i hele tatt. Noen vennskap er bare ment å vare! Vi kjørte til Evenes og tilbake, bare for å gjøre noe. Neida, vi kjørte moren hans til flyplassen. Kom på en sykt genial ide på tilbaketuren, jeg ble sykt gira, så gira som jeg bare klarer å bli sammen med Morten. Daskepott, here we come! 8D

Egentlig er det sent på kveld for meg alt, siden jeg må stå opp klokka kvart på fem (gud være med meg) for at vi skal komme oss avgårde tidsnok. Toget går fra Fauske klokka 12.58 ifølge tabellen, og 22 timer etter er vi endelig framme i Gøteborg. JEG GRUER MEG TIL TOGTUREN :( oh well. Får se om jeg er dausliten på Tirsdag, eller om jeg kludrer ned noen ord da.. Ha noen fine dager imens!
(DIR EN GREY PÅ LØRDAG YEAH!)

3 kommentarer:

Morten Andrè sa...

HAHAHA! Eg pess meg ut! DASKEPOTT OG DEN KÅTE TRANSVISTITTEN! :D:D:D

Emilie sa...

heahahe herreguud kor bra! xD å bondage-stesøstre! :D lættis!!!

Caroline sa...

Det er dem beste vennene^^ =)
God tur og kos deg masse :D
Klem <3