CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 7. juni 2009

Jeg - en sparer

Jeg sparer penger!
Åjada, dere leste riktig. Jeg, Emilie, har blitt en SPARER. Iallefall nesten. Litt. Idag ba jeg pappa sette alle pengene jeg fikk i bursdag inn på konfirmasjonskontoen, som herved døpes om til spare-til-reise-kontoen. HVER ENESTE KRONE. Hadde dette vært for et år siden, hadde den gamle Emilie tenkt "pytt, jeg bruker litt penger på klær.. fortjener det, hæ? Ikke noe problem å bestille seg noen få fete plagg fra nettbutikker skrevet på et språk jeg ikke forstår, for attpåtil å få 70% av prisen i toll. Det går så fint så!"

MEN

Den NYE Emilie gjør ikke sånt. Jeg har alltid vært glad i å reise, men i det siste har jeg vært nesten desperat etter å komme meg ut av landet litt, reise rundt, OPPLEVE ting. Greit, jeg skal til Gøteborg om noen uker, men Sverige er liksom ikke utlandet. Det er ...Sverige. Jeg vil til Brasil, Thailand, Kina, Australia, Canada, Russland, Japan, Mexico, HELE VERDEN! Og da, kjære venner, da trenger man CASH.

Jeg har faktisk ikke så verst med penger på kontoen alt, så jeg er som nevnt før halvveis ute av landet allerede, iallefall i hodet.. Japan er første stopp, og Japan er DYRT. Dumme i-land. :p Ønsk meg iallefall lykke til med sparingen, for jeg merker allerede at det frister å bruke bare LITT på shopping.. helt til jeg tenker på at det sikkert blir mye morsommere å ha med seg mer penger ut i verden for å shoppe. Jeg vil se JSG, Liz Lisa, Metamorphose, Baby the stars shine bright, Cocolulu, Sword Fish, Cecil Mcbee, Pinky Girls, Moi-Meme-Moitie og 24234124 andre butikker PÅ EKTE, ikke over en skjerm. Å shoppe i virkeligheten er jo bare SÅ mye kulere, lzm. 8D

Jeg tror jeg skal stoppe rantingen før jeg begynner å høres ut som en j-tard slik jeg gjorde som 14-åring, jeg bare fikk en voldsom shoppelyst. Vel, den som venter på noe godt..
Ønsk meg lykke til med sparingen, jeg skal holde dere (og meg selv) oppdatert!

En haug småmynter som jeg høytidelig har putta på ei sparebøsse. MANGE BEKKER SMÅ GJØR EN STOR Å, eller hva det nå er folk sier.


1 kommentarer:

Caroline sa...

Lykke til med sparingen ;D
Du er så jævla pen at det er urettferdig, elsker og se bilder av deg, selvom jeg blir ltt vel for misunnelig ;D
Klem <3