CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 14. juni 2009

HERREGUD DET ER KJEDELIG Å RYDDE

Inne på hybelen min at this very moment - en haug med esker. Diverse, diverse, diverse, bøker, og diverse kjøkken, står det på dem. Stemmer bra. Synd det aldri ser ut til å bli mindre ting. -_- Det er dritrotete her og jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av alt. Har jeg virkelig SÅ mye? Det så aldri SÅ mye ut før nå, når alt skal hjemover igjen. Herregud. Når jeg blir voksen og har fått meg hus, mann og hele pakka, skal det JÆVLIG mye til før jeg flytter, JEG HATER HERVED å flytte ut. Jeg gjorde jo det samme ifjor, men hadde glemt hvor usigelig kjedeliiig det er. Dessuten har sola tydeligvis stekt godt i helga, det er så varmt her inne at jeg ikke GIDDER. Later!

Mye morsommere å sitte å skjære grimaser til seg selv på webcamera..

THE INFAMOUS FLETTE-GREIE. Sett maaange med slike fletter i rundt et halvår nå, men jeg tok en tynn en istedetfor en tykk. Jeg så litt hemmis ut med en tykk :J Den tynne ser nesten mer ut som et hårbånd, men ok. Det er faktisk hår, folkens!

Fikk julinummeret av EGG sist uke, og som vanlig vil jeg ut og shoppe etter å ha bladd i det. Greit at jeg ikke skjønner et kvekk av det som står, men grunnen til at jeg kjøper motemagasin fra Japan er jo strengt tatt ikke for å lese dem, men for å få inspirasjon og holde meg oppdatert. Dette nummeret var fullt av farger, og jeg lenger meg nesten syk etter sommerferien nå! Et par dager igjen, så kan jeg slappe av og gå i funky klær hele tiden.
NÅ SKAL JEG RYDDE nei kanskje heller kose meg mer med EGG.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Japp, kjedelig og flytte ut, det er et mas^^
Kos deg viere i kveld søte <3