CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 1. juni 2009

Så var det juni

..og drittvær. "Pinseria" som det så fint heter, slo virkelig til i år, og de siste dagene har det blåst og regnet. NYDELIG. Jeg har bursdag neste lørdag, så pokker heller om det er slikt vær da også! Er jo stevne på stallen neste helg og, og jeg skal i vei for å se på. Satser på sol og finvær!

Ellers prøver jeg og Marius å komme oss til Gøteborg i Juni, på Metaltown. ÅJADA. MEG på METALtown. 8D Det er altså en todagers festival med.. ja, metal. Ikke egentlig min greie. Det som ER greia mi, derimot, er Dir en grey og Girugamesh, og begge de spiller altså. Jeg hadde jo tenkt å dra på loffen til en eller annen europeisk by uansett, for å se Dir en grey, men det blir jo morsommere dersom vi er to og.. ja. Gøteborg er en bra by! Stikker vel på Liseberg også i samme slengen, om vi kommer oss nedover. Noe vi MÅ, for jeg SKAL se Dir en grey i sommer. 8) Problemet er bare å finne reisemetode og overnatting.. og penger. Må jo bestille snart, er liksom bare 26 dager til. Pengerrrrrrrr.

Tre skoleuker igjen, ni dager.. og jeg må begynne å rydde ut av hybelen snart og. KJEDELIG, men gidder ikke vente med alt til 19 juni, da er skolen slutt og jeg vil fortest mulig HJEM. Derfor har jeg bestemt meg for at mesteparten av ryddingen skal være ferdig til da. Det verste med hybelliv er alltid å flytte ut, samt å finne et sted hjemme som alle tingene kan stå. Det har en tendens til å bli litt.. overfylt først.

NI DAGER HALLO

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jeg skal også på Metaltown :D Det kommer til å bli dritfett!