CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 2. juni 2009

Jeg har sneket på Fairy Angel..

(http://www.fairy-angel.com/)
Tok meg en tur inn der, en stund siden nå.. og hvis noen har veldig lyst til å kjøpe meg bursdagsgave, så værsågod, altså. :------------------)
Herregud, jeg kommer aldri til å slutte å elske lolita. Det er klart at jeg kanskje burde tenke på å selge de klærne jeg har når jeg kommer opp i 20-årene, men jeg har vært inne i miljøet, vært elitist og brandwhore så lenge nå at det sikkert alltid kommer til å sitte i meg. ;_; Folk kan kalle klærne stygge, se rart på meg, le bak ryggen min og kalle meg amish (good one!), JEG KANKE NO' FOR DET. Jeg er litt lost. I klær. :')











LØV 4EVA.

4 kommentarer:

Kathrine sa...

awh, jævlig masse fint!! :-D

Frida sa...

LØV4EVAH indeed!! <3

Caroline sa...

Den helt svarte,
den hvite øverste,
skjørtet og den blå kjolen var bare drit lekre!! =)
Klem <3

Maria sa...

ÅH! Så ufatteli fine klesplagg!