CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 9. juni 2009

JEG HATER DERE

JEG HATER HØYHESTER DØDØDØDØDØDØØØØØØØØØØØØ

Kom en sånn jævel flyvende inn her nettopp. Jeg friker ut! Den fløy heldigvis ut igjen fort da, og da var det ei som var rask å få slamra igjen vinduene.. her lufter jeg EN gang, fordi jeg for en gangs skyld syns det er for VARMT, også kommer et sånt monster inn og forstyrrer idyllen min. De er nesten verre enn edderkopper, for edderkopper må jo tross alt ha tak og vegger, disse krypene kan jo fly rett opp i ansiktet på en. Skjønner ikke at det går an å være SÅ redd for noe så lite, det er seriøst nesten så jeg begynner å grine bare jeg ser bilder av dem.

SERIØST, HVORFOR FINNES DE? HVORFOOOOR

4 kommentarer:

Archana sa...

Haha, jeg kjenner meg igjen som bare faen!! Har seriøst noia for de der...Tror det er fordi de er så stygge, de har så lange, ekle bein og så flyr de rundt på en creepy måte..De har liksom ikke peiling på noe som helst...

Sigrid sa...

Høyhæsta E fette ækkel! d:
Æ fikk en i tryne en gang når æ satt på pcen ><

Emilie sa...

de e så JÆVLI EKKEL >_> flyr bære rundt på måfå å bære.. æsj. ÆSJ

sigrid: nei seriøst?! å fy fan :p en gång æ hadde spronge jønna nåkka høgt græss så satt d en på låre mett når æ kom ut -_-

crackoline sa...

Jeg fikk en sånn i ansiktet natt til idag :((((