CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 20. juni 2009

Nå er det slutt!

Igår var siste gang jeg slepte meg inn gjennom dørene på Hadsel Videregående skole og teknisk fagskole, skolested Melbu! (Eventuelt bare Melbu vgs..) det var såklart herlig, men også litt.. rart. Og trist. Har vært et fint år, og jeg tok meg selv i å våkne idag tidlig og være innstilt på å gå på skolen på Mandag. Vel, det skal jeg altså ikke. I to måneder vil jeg unngå å tenke noe særlig på skole, eksamener og andre ting. Ikke at man egentlig slipper unna nå heller; allerede har jakten på hybel på Sortland startet.. DEN TID DEN SORG!

Iallefall sitter jeg igjen med masse ny lærdom, fine minner, en haug papirer, to stappfulle permer, en make-up bok, saksemappe, saks, antistatisk børste, liten rundbørste, viklekam, klippekam og ikke minst en haug hårprodukter. Ikke dårlig, det?


Igår var jeg ute, var gøy, og kjempekoselig å sitte å skravle med Lisa og Kathrine. Ble relativt kort kveld på meg da (rundt 1.30) da jeg var stuptrøtt etter å ha stått opp 05.30 etter to og en halv times søvn og full fart hele dagen. Idag trodde jeg jeg ville være mer uthvilt, men er ennå rimelig "dau", som vi sier i Nord-Norge, så holder meg inne. Har gjort en del "research" idag, men til hva, får nevnes en annen gang. Ikke noe skummelt, altså, noe veldig bra, men jeg vil ikke buse ut med ting som ikke er 100% sikkert ennå. 8D var lite annet å gjøre enn å sitte på nettet idag uansett, vind og iskaldt ute. Jeg kunne fint gå i boblejakke, og vi er ti dager unna JULI.. Sommer i Vesterålen, altså <3
Igår var det sol og fint da, så satser på flest mulig slike dager fremover.



Fyret på Andenes i slikt vær vi burde ha her om sommeren; sol, attpåtil ved midnatt!

Håper alle hadde en fin start på sommerferien!

1 kommentarer:

Caroline sa...

I Ålesund er heller ikke sommer,
om det trøster litt ;)
Klem <3