CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 19. november 2008

bilder og tegninger!

Lol yeah. HVORFOR SER JEG ALLTID SÅ HEMMIS UT PÅ MOBILBILDER? >:(((( (sett bort ifra at jeg alltid har retardede poseringer) jeg skulle bare vise fram mine currrrls. Ikke no stort, men jeg likte de, selv om jeg veksla på å føle meg fin og funky og å føle meg som en femårig, liten jente. JEG HADDE JO MUSEFLETTER! <3>

Eh ja. Jeg og min kjæreste på fessssst. Fy søren så blek jeg ser ut. Selvbruning neste!
Min outfit på fredag som var. Liker ikke hoftene mine på dette bildet, men se, jeg har uggs! Og fin topp med en rosa bil og en leopardmønstret banan på, haha what liksom. (Beklager at jeg skriver som en 14izzzzz, that's just how I roll)

Outfit rundown:

Topp: Cubus
Shorts: Gina Tricot
Strømper: H&M
Sko: Skoringen

ANNEN OUTFIT. Som folk sikkert har fått med seg, så er jeg veldig glad i minishorts :')
Topp: Cyberdog
Cardigan: H&M
Belte: Kjøpt i Stockholm på en random butikk 8D
Shorts: Cubus
Strømper: RIMI!
Sko: Camden Market

SÅDÆR. Lurer på om jeg skal begynne å poste outfit-bilder oftere, selv om jeg egentlig kler meg vanvittig kjedelig for tiden. Det er mørkt og ekkelt og som oftest dritvær ute, så det er mest fristende å bare slenge på seg boblebukse og jakke og drite i å se stylish ut. Er det jeg gjør ca hver dag. :<>
Igår klipte jeg mamma på skolen! Jepp, første modelldag. Det var gøy, og hun ble fornøyd. Var moro å prøve seg på et menneske og ikke på et dukkehode! Jeg klipte hel form m/ diagonal forover designlinje (for å si det enkelt: tenk bob) og la inn en liten fargeeffekt. IT WAS FUN. Jeg har tilogmed fått tillatelse fra henne til å klippe henne hjemme. ;D
BTW, JEG LIKER IKKE ARBEIDSTEGNINGER :( skulle ønske jeg forsto alt!!!
Dette kalles for strukturtegning og skal liksom illustrere lengdene på håret og sånt, etter klippingen. EH :<


Og her viser jeg inndelingslinjer, klippelinjer, designlinjer og blablabla. De to strekene som stikker opp er liksom hår da. :') Det er også en grunn til at de er akkurat så lange; håret er målt 17 cm langt og dette må man ta hensyn til under arbeidstegning. De to pilene viser hvilken vei jeg snurret hårtustene før jeg klipte de av, da jeg jobba med økende lengder. HEHEHE.. he. Uff. Satser på at jeg forstår mer etterhvert!

1 kommentarer:

Frida sa...

U r sum hått shtøff yoyoyo