CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 29. november 2008

Langt innlegg er langt

Se, nå erre en uke siden jeg skrev sist igjen! Og det er faktisk ikke frivillig at jeg har gått så lenge uten å oppdatere. Wow, nå høres jeg ut som en bloggnerd - men jeg har faktisk begynt å like å ha et sted der jeg kan skrive ned en masse random greier og poste rare bilder og rante om skolen og sånt. Grunnen til at det har vært stille fra meg, er at jeg har vært på Stokmarknes i nyleiligheta, og selv om jeg riktignok har hatt nett, var det visst ikke bra nok for blogspot. Høh. Regner med det blir fiksa i helga. NOK OM DET.

Denne uka har vi gjort en del på skolen. På tirsdag hadde vi frisyreforming, skulle lage det som så fint heter svinerygg. :p Fy søren som jeg slet først!! Først fikk jeg ikke til, så fikk jeg til, men det ble for stygt, så jeg begynte på nytt, så fikk jeg ikke til allikevel.. osv. Men jeg klarte nå tilslutt å fikse en akseptabel grise.. ok, svinerygg. ;) fint navn på et oppsett.

Vet at det er langt fra perfekt, men da skulle dere sett første gangen jeg prøvde. XD Øvelse gjør mester, er det ikke det de sier? Merka jo selv at det gikk lettere etterhvert som jeg forsøkte, så nå må jeg bare finne noen frivillige jeg kan øve på, så går nok dette som smurt snart. ;D

Onsdag hadde vi om permanent, og det er en del å lære.. Hadde mest teori og oppgaver, men utførte også en liten test-permanent på en 5-6 spoler på et dukkehode. Det gikk greit, da! Men nå var det jo trossalt ikke noe ekte menneske vi jobba på. Tror det hadde vært myye skumlere, med tanke på alt det som tydeligvis kan skje.. håret kan falle av 14 dager etter behandlingen og slikt. Gruer meg til jeg må ta min første ordentlige permanent, haha!

Torsdag klippa vi igjen! :D Gjennomgikk en mer nøyaktig klipp av økende lengder, og gjett hva, det gikk faktisk veldig bra!! Jeg var litttt usikker på om jeg hadde fått med meg alt riktig før vi skulle gå igang og klippe, men bestemte meg for å gjøre et forsøk. Konsentrerte meg, og før jeg visste ordet av det var jeg ferdig med bakhodet. "Faen, nå har jeg gjort en gedigen feil" men nei, faktisk ikke! Hele klippen gikk faktisk strålende. Diggg. Elsker å få til ting! Etterpå gjorde vi bare en lett frisyreforming.
Sånn, det var altså MIN skoleuke! En riktig bra en, altså. ;D

Da jeg kom hjem på Torsdag var også min kjære mamma kommet hjem fra Trondheim, og hun hadde med seg klær til meg! <3>

Blondegensere (2 stk) veldig fine å ha under div. kjoler. :D
Blondetights (2 stk)
Søte røde sko
Svarte leggingser
Grå hals

(haha, først nå så jeg at tærne mine har sneket seg med på dette bildet..)
Rosa tanktop
Rosa kjoletopp
Svart skinntights - dritdigg!
Oh yes, happy Emilie is happy. I tillegg hadde hun med seg et lekkert undertøysett, et par deilige tøfler, en svart kortermet bolero, ullsokker fra mormor, en søt veske, ulltights og en kjempelekker, rutete kjole som var i str. 36 - og dermed altfor stor. :( Vi skal prøve å sy den inn, håper det går, for den var virkelig søt! Damn you ikke-eksisterende pupper.

BARE FOR Å BRIEFE med min deilige leopardmønstrede hettejakke. Den ble kjøpt på en yo-butikk på et mall i Florida! Jeg elsker den forever. :') Fin pose på meg her. Alltid like moro å gjennomgå bilder som er tatt i ikke helt edru tilstand.

EKKE VI SØTE DERE :--------------------D Ler meg ihjel!

Sånn, det var vel nok å lese på! Nå skal jeg kle på meg (jeg har stått opp halv fire både igår og idag. DIGG), gå på butikken, dusje og begynne å tenke på hvor jeg skal ikveld. Fest idag også! Igår skulle jeg egentlig ut, så skulle jeg ikke, men dro ut allikevel til slutt. Hehe. Var gøy, men har ennå litt Bacardi igjen ;D Mamma og pappa er på Stokmarknes og hjelper onkel og tante med å flytte inn i nyhuset. De dro klokken 8 i morges. : liksågreit at jeg ikke ble med, tror ikke de er tilbake før langt utover kvelden.. Stille i huset idag, gitt. XD

Ciao!

0 kommentarer: