CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 16. november 2008

Dir en grey

g har i over 2 år sett på Dir en grey som mitt favorittband over alle. Uansett hvor mye jeg bevegde meg bort fra "den typen" musikk (bråkende gitarer og NYANYANYNYA og brøling osv) så hørte jeg fortsatt på, og elska Dir en grey. Jeg har vært på to konserter med dem, og gikk i lykkerus i flere uker etterpå. Uansett hvor mange j-tards og weeabos som laster opp 234234 bilder av Kyo og ranter om hvor tr00 fans de er, så elsker jeg dem.

Det gjør jeg ennå. ;______;
Har gått en laaaaaaaaaaaang periode nå uten at jeg har hørt på en eneste sang, men idag fikk jeg jaggu kick igjen. Jeg har ingenting av Diru på ny PCen min, så nå sitter jeg og laster ned og overfører som bare pokker. OG JEG NYTER DET OK. The Final, Child Prey, Undecided, Ain't Afraid to Die, Rotting Root, Yurameki, Yokan, Obscure, Kodou, The Pledge, DET ER SÅ FORBANNA BRA! Jeg synger tilogmed med på alle tekstene selv om jeg ikke kan et ord japansk, hæhæ. Kyo sin engrish er jo bare gøy å synge med på. Har faktisk lært meg Yokan, da! Faen jeg vil se de live igjen nåååå. DIR EN GREY JEG FUCKINGS ELSKER DERE. Undecided får meg omtrent til å grine, Garbage får meg til å le (kalkun, anyone?XD), Ain't afraid to die får meg til å slappe av, Child Prey får meg til å ville skrike og synge med, Saku får ut aggresjon, Yokan får meg glad.. nå høres jeg vel gal ut her, haha, men det er sånn det funker. Er jævlig få band som klarer å lage en eller flere låter som passer uansett hvordan jeg føler meg. MEN GUYS DERE GREIER DET

Løwz 4eva.

0 kommentarer: