CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 11. november 2008

RUSSEKORT

Jeg er så vill og gal at jeg må ha to forskjellige russekort, hæhæ. Et i svart (jeg er nå engang svartruss) og såklart et i ROSA, så rosadigger som jeg er. Noe sier meg at jeg kommer til å flyte over i russekort (dette blir 1000 stk til sammen!) men det problemet får løses ved å kaste digre bunker inn i luftegårdene på barneskolen, eller noe sånt. MAN ER JO BARE RUSS EN GANG?
(Strengt tatt 2, hvis jeg går påbygging neste år. Men det får jeg tenke over senere en gang.)



Jeg liker nok det rosa best. ;D
Ellers, dette ble en kort skoleuke. Fri igår, 6 timer idag, 4 timer imorgen (fri helt til 12 pga de andre har fagdag i norsk), vanlig dag på Torsdag og fri på Fredag igjen! Digggg. OG jeg har fått stipend!!!! JAG E LYYYKLIG
Gjett hvem som skal shoppe på Torsdag. Uggs og funky topper, here I come!

0 kommentarer: