CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 22. november 2008

Det er vinter

Jess, det er vinter ute! Masssse snø, og jeg har virkelig kommet i julestemning. Oh yeah, 8 dager til første Desember folks!! Høhøhøhø



Litt av skoleområdet på Torsdag. Det har ikke blitt noe mindre snø siden da, det har bare snødd mye mer! I skrivende stund daler det ned utenfor, og innkjørselen vår er nedsnødd.

Jeg elsker virkelig UGGS'ene mine. Det er som å gå i tøfler! Eneste minus er at når det er slaps ute, så blir de ganske lett våte. Men sånn som det er nå, med tørr snø, er de perfekte! Jeg bruker de hver dag, haha.
Denne uka skulle vi prøve oss med litt langhårsarbeid, fletter og oppsett og forskjellig. Jeg hadde mest lyst til å klippe av alt håret på dukka jeg brukte, makan til langt og slitt og uregjerlig hår!! Gah. Hehe. Det på bildet er da en slags snurr, man tvinner håret osv. SE DEN LIGGER AV SEG SELV! 8D

Bad quality picture is bad. Jeg ser retardet ut på alle mobilbilder tatt med blitz, så jeg har forsøkt å ta bilder uten blitz, men de blir jo til gjengjeld bare mørke og piss. Tror jeg skal stjele digitalkameraet litt, lenge siden jeg har camwhora!
Ellers flytta jeg inn i leilighet på Stokmarknes igår, digg! Har ikke pakka ut alt enda da, det gjøres på mandag. Blir forresten uten nett fra man-tor, må vente til Onkel og co. har fått installert seg i nyhuset før det blir mulig å koble seg opp på nett. Men når det skjer, så skal jeg poste bilder av leiligheta! Kjøkken, stue, bad, gang og svæært soverom. Digggggg.



0 kommentarer: