CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 13. november 2008

Stipend i mitt hjerte

DET ER SÅ SYKT DIGG MED PENGER IGJEN.
Oh yeah, stipendet mitt kom på Tirsdag! Endeliig! Det gjorde meg lykkelig. No more pengeproblemer på en stund iallefall! Så siden jeg omtrent ikke har shoppet noe siden August (omtrent, ihvertfall) så unnet jeg meg et par ting idag.

"Jåleprodukter" som min mamma sier ;) Bruningslotion, Lipgloss og fresh neglelakk. Den ser blå ut, men er egentlig en fin lillafarge. Kjempefin.


KRØLLTANG! Har vært ute etter det leeeeeeenge. Håper denne er bra. Testes imorgen!


Grønn søt topp fra Cubus.


Hvit svær t-skjorte, også fra Cubus. Jeg elsker Cubus, de har sykt mye fint faktisk!


UGGS <3<3<3<3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5268250107365911618" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 240px; CURSOR: hand; HEIGHT: 320px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtm6CXO_7EiQ5SAs0RX5OXvwQS8DtLTYy0s2FthafkEnAeIQMVTMAT6yM1x19vzMdkpWMJMlmJ9rbQwpRBJ8c8tR-gKqbRQO90QQwTyH2M_hPBxESorVgCTwA0L_oU6bE_lYfuN-tZL2De/s320/Bilde008+(3).jpg" border="0">Har ikke noe bilde av hvordan dukka så ut før jeg begynte, men det var helt rett hår med midtskille.
Igår var jeg og Marius på kino og så Fritt Vilt 2. Har hørt endel bra, og mye dårlig om den, men generelt sett syns jeg det var en grei film! Såklart, ikke noe mesterverk, men hvem hadde forventa det? Ingrid Bolsø Berdal er iallefall en meget god skuespiller, og serverte en genial sluttreplikk; "Æ har dræpt'n før." Heheh. Kjeda meg iallefall ikke under filmen, jeg er altfor skvetten til det og satt som på nåler mesteparten av tiden ;)
Nå er jeg hjemme på Andenes, har fri imorgen. Diggggg. Gjett hvem som skal sove lenge, etter å ha blitt vekt i femtiden om morgenen av at dusjen skrus på..
Så er det fest om kvelden! Tid for å teste ut krølltangen og nye klær!

2 kommentarer:

Monica Tang sa...

Den krølltangen er så deilig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Godt kjøp!

Emilie sa...

så flott å høre! :D