CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 18. november 2008

Norge-rant

Jeg liker virkelig å bo i Norge.

Sånn, dønn seriøst. Jeg vet om 235235 sutrepaver som bare klager over alt som er fælt med Norge, hvor fucked up alle her er, og BLABLABLA. Jeg er uenig. Hva er det egentlig som er så forferdelig fælt med landet vårt? Neivel, vi er ikke perfekte. Såklart. Ingen land er det. Jada, det finnes dævelskap her også, som i ALLE ANDRE land. Det som irriterer meg mest er at alle alltid skal ha så jævla mange grunner for hvorfor jeg liker Norge, for hey, ingen kan jo like dette landet!! :<

Hvis noen vil ha en lang liste saklige argumenter, så beklager, den kommer ikke. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke kan noe særlig om politikk, og gidder derfor ikke å late som heller. Uansett har jeg det bra her, jeg har hatt en flott oppvekst i et land jeg er blitt oppriktig glad i og stolt av å kunne si jeg kommer fra. Hvorfor må alt være så sykt gjennomtenkt og politisk og blablabla uansett? MEN bare for å vise at jeg kan, kan jeg jo nevne noe..
Vi har verdens beste sjokolade. Vi har fantastisk natur - fjorder, høye fjell, skog, vidder.. Vi har høy levestandard. Vi har alle mulige muligheter til utdanning. Vi har BRUNOST. Vi har penger (vel, generelt sett har vi jo det, selv om f.eks kommunen min er faattig for tiden, iallefall virker det sånn). Vi har en spennende historie. VI HAR RBK. :')

..I could go on for some time.. Oh yeah. Føler meg skikkelig politisk korrekt osv. :') uansett, jeg ville bare rante litt om at jeg <3>
Fuck prim vi har brunost og Jarlsberg
Og alle vet at norsk mjød grisebanker Carlsberg
Litt for stolt du kan si hva du vil for
Norge er det eneste jeg ville gå til krig for


3 kommentarer:

Frida sa...

Jeg er enig, vi har det utrolig bra her i Norge :vvvv folk burde slutte å syte over Norge. Seff er det veldig kjipt at vi ligger langt etter andre land når det kommer til... visse ting, og seff klager jeg mye på ting som f.eks norsk toll XDD men det betyr jo ikke at det er et dårlich land å bo i. I liek Norge <3

Emilie sa...

tollen SUGER, men fuck, man kan jo ikke få alt her i verden, f9z. nårrrge<3

Karoline sa...

Lille Norge!! <3