CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 9. november 2008

Søndag er hviledag - eller ikke..

Yoyoyo.

Idag er det søndag, men jeg kan ikke akkurat si jeg slapper av. Jeg er stuck med frisøroppgaven, og det er akkurat som om hjernen min er blitt til gele og jeg klarer ikke tenke ut noe som helst å skrive, for ikke å snakke om huske noe av det vi skal ha lært på denne tiden. Flotte greier..

Det er nemlig ikke bare å klippe ivei også er man ferdig med det. Nei, vi skal også lære å dokumentere arbeidet vi gjør, noe som såklart er veldig nyttig, men ikke så gøy når man strever med det slik jeg gjør nå. Jeg har fått inn bildene og selve arbeidsbeskrivelsene på Fiff, nå gjenstår det tyngste - å beskrive og bekrunne hvordan og hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Blææ. Jeg vil gjerne formulere meg godt, og bruke faguttrykk, men det er visst lettere sagt enn gjort! I tillegg har jeg noen arbeidstegninger igjen - noe jeg heller ikke skjønner så mye av. Dette er "basics" jeg burde kunne nå (iallefall noe av det) men jeg var såklart borte fra skolen den dagen de andre gikk igjennom arbeidstegning første gang. Hipp hurra.. :p

Vel vel, nytter ikke akkurat å sitte her å klage, får vel ta på nerdebrillene og sette igang!

Her er forresten slik frisyren min ble til slutt, etter frisyreforming og hele pakka. Er ikke heeelt fornøyd, men det funker.. det vises ikke på bildet, men det ble litt "rot" i bakhodet helt nederst. Rakk ikke å rette opp alt før dagen var over og dermed også tiden for oppgaven, så får håpe lærerne ikke vektlegger akkurat det altfor mye ;)


0 kommentarer: