CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 16. november 2008

Helga

Back from yet another party weekend!
Hehe.. Iallefall på fredag. Var gøy :) Dro først på klubbhuset på bursdagsfeiring, og på Teria utover kvelden! Stort sett en koselig kveld, men oh, the drama.. men det årna seg heldigvis. Tror jeg da. Hehe.
Skulle egentlig drikke i går og, dro først ut og var en svipptur innom vors og fest, før jeg bestemte meg for at jeg rett og slett ikke gadd. Var ikke helt i toppform heller, så dro hjem og fant ut at Titanic gikk på tv3! SIPPETID. Bare så synd at TV'en streika på slutten av filmen, så fikk ikke med meg når Jack daua. Seriøst, Titanic må være den beste "kjærlighetssorg-spiser-2-liter-iskrem"-filmen som finnes. Ikke at jeg har kjærlighetssorg da, men likevel. ;D Tror de aller fleste jenter har et forhold til den filmen.

Inatt så drømte jeg at jeg var på fotball-EM, av alle ting. Det ble arrangert i Brasil (haha), og jeg og masse andre nordmenn sto og sang norske supporter-sanger og veiva med norske flagg. Hæhæh. Etterpå drømte jeg at jeg VAR MED i EM, som fotballspiller!! Scora et mål tilogmed! Jeg har alltid så rare drømmer.

Jeg våkna først halv åtte i morges, og var absolutt ikke våken, så jeg greide å innbille meg at det var mandag. På mandager står jeg opp halv seks for å ta bussen til Melbu og skolen, så jeg greide å kare meg opp av senga mens jeg tenkte "Helvete! Helvete! Helvete! Kan ikke ha fravær!!!" før jeg fant ut at vent.. Det er jo søndag. Haha. Ble ganske letta da ja ;)

Nå skal jeg ta meg en lang dusj, og siden manne meg opp til å gå på kiosken, hvis jeg ikke får noen til å kjøre meg. Jeg vil ikke gå når det er snøstorm ute. Jada, for her snør det som bare rakkern! Greit nok, bare det holder seg til jul. Har aldri hatt et så tragisk julevær som ifjor, da jeg våkna på julaften av at det REGNA. Snø til jul takk!

1 kommentarer:

Frida sa...

Ååh Titanic fikk jeg til å stigråte ;_;