CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 23. november 2008

Penger

Noen må seriøst lære meg å HOLDE MEG UNNA nettet når jeg har drukket. Igår fant jeg nemlig ut at det å bruke masse penger på random shit, virket som en veldig god ide. :') Skjønte først ingenting da jeg så at jeg hadde fått en bekreftelse fra Wataru i innboksen min. Hahaha. Endte opp med noen fine ting da, men er jo egentlig ikke meningen av stipendet skal gå til klær og tull! Vi får kalle det min julegave til meg selv.

Blomstrete hettegenser fra Tralala.

Tanktop fra Alba Rosa.



Hettejakke fra JSG.


Miniskjørt fra JSG. Det er så langt som 28 cm. :')

Oh well, sånn kan det gå! Jeg er happy jeg, klærne er fine og det blir koselig å få pakke i posten igjen. Gjort er gjort, spist er spist uansett!
Det er forresten DRITKALDT ute, så jeg må få noen til å kjøre meg opp til en kompis av meg som jeg har lovt å klippe. Jessda, mitt første "ordentlige" klippe-oppdrag! Skal ikke akkurat gjøre så mye (det tør jeg ikke ennå:p) men det er jo fint å få øvet seg!
Jeg liker virkelig å holde på med hår. For et år siden hadde jeg ikke tenkt tanken på frisørlinja engang, men nå er jeg skikkelig motivert.. Rart, men veldig bra!