CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 3. november 2008

Ting jeg vil skaffe i nærmeste fremtid

...og da tenker jeg iløpet av denne uka. Eller, ok, innen neste uke, iallefall! Nå får jeg nok stipendet mitt snart (ENDELIG), regner med at gjeldsbrevet kan bli snappet opp imorgen den dag, og da er det jo bare å signere, sende det inn og vente på at deliciouz moneyyyz skal dukke opp på min konto. Som nå for tiden inneholder stakkarslige 200 kr..

Anyway, dette skal jeg huke tak i!

-2 mønstrede, store topper/t-skjorter, en i svart/hvit og en i farger. Viktig at de er så store at de går nedenfor ræva.


-UGGS ;________; driter i om alle bladene mener de gikk av moten for 3 år siden, dette er must-haves for meg denne vinteren i allefall!! De er varme, komfortable og kan faktisk se sykt nice ut, hvis man styler riktig. (Noe jeg såklart gjør. ;D) Jeg vil ha både i beige og svart, men først skal jeg gå for et par i beige.



-2 baggy luer; en svart, for mer generell bruk (passer til mye) og en rosa FORDI ROSA ER BEST og fordi den er søøøøt.



Sånn! Dette er altså ikke noen "wishlist", men ting jeg faktisk kommer til å kjøpe fort. Regner med å finne alt i nærbutikker, kanskje med unntak av en rosa lue (har ikke sett noen ennå.., hvis noen vet av butikker som selger, tips meg! Hvis ikke er eBay alles venn) T-skjorter og topper finnes det flust av på Cubus for tiden, til en billig penge, og uggs har de på skobutikken! Jeg gleder meg sykt til å gå på shopping igjen, det er leenge siden. Poor student is poor.
Hmm, nå fikk jeg egentlig lyst til å lage en wishlist også, med litt mer "uoppnåelige" saker og ting..

1 kommentarer:

Akira sa...

Streifet over bloggen din^^
Digga de luene, funnet dem på en nettbutikk eller? (: