CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 17. mars 2009

Blæ

Jeg hater at Paradise Hotel og Frustrerte Fruer er samtidig. :@

Ellers ingenting interressant å melde, var på møte på sykehuset idag, med spiseteamet fra Bodø.. som varte "litt" lenger enn jeg hadde tenkt, faktisk en time lenger. Må vel til :)
Skulle jo egentlig i stallen halv fem, men var der ikke før seks -_- fikk med meg litt teori iallefall :) jeg liker teori når det er om ting man er interressert i, derfor går teori i frisørfag på skolen også bra. Naturfag-og matteteori er derimot ikke helt min greie! Glad jeg er ferdig med naturfag forever, slipper det hvis jeg skal ta påbygging. Hvis. Det er så mye HVIS for tiden! Tar det som det kommer, og stopper å skrive nå før jeg beveger meg inn i en masse endeløs svada. Dessuten valgte jeg fruene på TV, og nå vil jeg vite hvordan det går med Bree og "the parent in law".

Me talast!

1 kommentarer:

Caroline sa...

Jeg velger alltid frustrerte fruer ;D digga senen med Susan og han Tom!! xD hahah, da lo jeg godt!
Kos deg videre i kveld søte <3