CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 12. mars 2009

Hjemme

Nå er jeg hjemme på Andenes igjen gitt. Det suger egentlig. Hver gang jeg er i Trondheim, så oppdager jeg på ny og på ny hvor kjedelig hjemme egentlig er Jeg valgte jo selv å være i Trondheim så kort denne gangen, men nå skulle jeg ønske jeg hadde blitt der lenger! Det er liksom mitt HOME AWAY FROM HOME. Har alltid vært det, og vil sikkert alltid være det. Hver gang jeg lander på Værnes og kjører inn i selve byen tenker jeg hjem. Høres sikkert teit ut, men. 8D Er så ufattelig glad for at mamma er fra akkurat Trondheim, haha. Norges fineste by, uten tvil, Oslo er INGENTING i forhold. Oslo er helt greit for shopping en helg, men ikke mer. Kan såklart hende at jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg hadde tilbrakt en mengde tid i Oslo istedet for Trondheim, men at Trondheim ER finere enn Oslo, det går det ikke an å nekte på. Så det så. Hehe.

Sånn før jeg begynte med sentimental-pjatt, hvor var jeg? Jo, jeg skulle ønske jeg ble lenger. JEG SKULLE DET ALTSÅ :( dumme meg som bestemte meg for å være i bare tre dager. Jeg elsker den byen, jeg elsker at jeg kan gå hvor jeg vil uten å gå meg bort, jeg elsker at jeg vet hvor alt er og at det føles like trygt som å traske rundt her hjemme. Jeg elsker den koselige leiligheten til mormor, jeg elsker mormor, jeg elsker at tante, onkel og søskenbarn befinner seg i samme hus. Jeg elsker de søte kafeene, Trondheim torg, og å sitte i gågata med ei brus og bare.. chille. LOL NÅ ER JEG SENTIMENTAL IGJEN. Jeg skal iallefall prøve å ta meg en tur dit igjen snart! Har jo fri hver fredag, så kan jo alltids ta meg en studiedag på en Torsdag, eller noe. JESS DET GJØR JEG!
Anyway, nok Trondheimæ-pjatt nå, hæ?
Imorgen skal jeg nok skryte over alt jeg har shoppet. Fikk tak i noen skikkelig fine greier. 8D

Katta mi var virkelig suuperglad for å ha meg hjemme igjen. Man kan virkelig SE gleden i øynene hennes, hva?
En cardigan jeg kjøpte meg, siden min trofaste brune kosejakke som har reddet meg fra kalde dager siden 2006, er begynt å bli VELDIG slitt. :( så jeg trengte sårt en ny en. Den er fin, da!


Lykkearmband som jeg fikk av min supersnille mamma! Det er fiint. Kinesiske lykkedyr :)

NÅ SKAL JEG SLAPPE AV. Pakker ut i morgen tenker jeg. Da skal jeg briefe med de fantastiske skoene jeg kjøpte! STAY TUNED, eh.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Søta =)