CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 29. mars 2009

Test

Tok en "Personality disorder test", og her er mitt resultat.

Disorder

Rating
Paranoid Disorder:High
Schizoid Disorder:Moderate
Schizotypal Disorder:Moderate
Antisocial Disorder:Low
Borderline Disorder:Very High
Histrionic Disorder:Moderate
Narcissistic Disorder:Moderate
Avoidant Disorder:High
Dependent Disorder:High
Obsessive-Compulsive Disorder:Moderate

-- Personality Disorder Test - Take It! --
-- Personality Disorders --


Ikke noe overraskende, egentlig. 8D Slike tester skal man såklart ikke ta seriøst, det er JUST FOR THE LULZ LIKSOM. Men det blir fort mer interressant når man faktisk har noe å sammenligne med i virkeligheten og. 8)))))))))))))

JEG VEIT jeg er dårlig å skrive, jeg har vært ute, uten nett og ellers vært opptatt med andre ting. Mars er den desidert dårligste blogge-måneden jeg har hatt siden jeg "for alvor" begynte å blogge i høst. Bedre lykke neste måned?

4 kommentarer:

Anne Berit sa...

15 innlegg på en måned e ganske bra da. ;)

Emilie sa...

jøss, har jeg 15 innlegg? trodde jeg hadde sånn.. 5. 8D hoho, da så!

Frida sa...

TAR DENNE JEG OGSÅ

Monica Tang sa...

DENNE MÅ JEG OGSÅ TA :D