CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 8. mars 2009

Jeg har funnet sangen min!

Lite blogging for tiden, lite som skjer. Blir sikkert et større innlegg på Torsdag eller noe, da jeg kommer hjem fra Trondheim, planlagt å shoppe. 8D Gruer meg litt til reiseruta.. drar 1805 herfra, er ikke i Bodø før halv åtte (hurra for mellomlandinger), og flyet videre til Trondheim går ti på ti.. Så tar det jo en time til Værnes, og med min flaks er sikkert flyet forsinka i tillegg. Fra Værnes og inn til byen tar det jo også minst en halvtime, så jeg kommer til å være dritsliten når jeg kommer frem.. :p jaja, gleder meg til noen dager i yndlingsbyen min.

Til tittelen på innlegget.
Jeg har nå, for n'te gang i livet, kjempedilla på The Caesars - Jerk it out, en sang jeg, uten å overdrive, har lett etter i FIRE ÅR. No kidding. Jeg fikk den på hjernen da vi var på ferie i Tyskland i 2005, da jeg hørte den på TV, og etter det har jeg jevnlig hatt den (særlig begynnelsen) på hjernen uten å ane hva sangen eller artisten het. DRITirriterende. Jeg gadd liksom ikke lete heller, siden jeg ikke hadde noe tekst eller noe som helst å gå etter. Så du kan tro jeg fikk småsjokk på festen på Å igår, da DEN AV ALLE SANGER kom ut av høytalerne. Jeg bare "wtf? KIM? KIIIIM? KA HEITE DENNA SANGEN????" Hæhæ, jeg var helt vill. TUSEN TAKK KIM, du vet at jeg elsker deg littttt nå. 8D

HØR DEN, og..


...innrøm at den er sykt fengende!

1 kommentarer:

Anonym sa...

den er på ssx 3. VISSTE DU IKKE DET :(