CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 14. mars 2009

JEG HATER IS

SERIØST HVA SØREN ER GREIA MED ALL ISEN??????? Det går jo ikke an å bevege seg på en normal måte ute. Jeg har alltid klart meg relativt bra under isperioder og sjeldent sklidd, men idag tryna jeg så til de grader, på veiovergangen før butikken. Det var SPEILholke! Det verste var at det så ikke sånn ut, så jeg gikk ut i veien og to sekunder etter kikka jeg opp i lufta. Jeg er glad det ikke var noen biler eller folk i nærheten da, haha. Da jeg reiste meg kjente jeg at jeg hadde slått kneet, så det endte med at jeg omtrent måtte halte inn på butikken.. SKJER? Jeg tryner aldri. Iallefall ikke så jeg får vondt.


Jeg fikk iallefall et fancy lite skrubbsår. Det ser ikke ille ut, og det er det jo forsåvidt ikke heller, jeg blir bare så innihampen SUR. JEG VIL HA SOMMER! Dessuten gjør det vondt å bøye kneet. DRITTVINTER

Jeg tenkte jo jeg skulle lage et briefeinnlegg med tingene jeg kjøpte i Trondheim - men så kom jeg på at kameraet mitt er på hybelen. SMART HÆ? Så det får vente til neste helg. Tipper dere er skikkelig skuffa nå, hva? ;D Som plaster på såret får dere se den ene kule t-skjorta mi;

POWER IS NOT SOMETHING YOU GET, IT'S SOMETHING YOU GRAB står det for de som ikke fikk med seg det. 99 kr på Gina Tricot. Jeg elsker Gina Tricot! Jeg kjøpte t-skjorta i L, og den er stor, ja. Store t-skjorter er så sykt digg.

Mine lilla skoletter. JEG ELSKER DEM! Så dem på en skohylle inne på Trondheim Torg og ble liksom trukket mot dem. De er mer lilla i virkeligheten enn det ser ut her, og dritfete. De fantes i svart og, så jeg satt lenge og tenkte "lilla eller svart? Lilla eller svart? LILLA ELLER SVART?????" og endte med lilla. Vanskeligere å få til å passe inn i antrekk, men de vekker mer oppmerksomhet, og jeg falt liksom for dem med en gang, så jeg måtte bare ha dem. ELZK PÅ SKO

(Beklager at trynet mitt snek seg med på begge skobildene, overse det og se på herlighetene istedet. Å ta bra bilder med innebygd webcam er nemlig en smule vanskelig..) anygay, disse svarte skjønnheten kosta meg bare 500 kr og er UTROLIG FINE PÅ JEG DØR HALLO. De er faktisk behagelige også! Gleder meg til første anledning jeg får til å ha de på! Enda en god grunn til at isen kan pelle seg vekk, jeg er ikke så lysten på 10cm stiletthæler på dette føret.

Dagens trynebilde, pluss kneet mitt. DET ER SYND PÅ MEEG. Jeg har fått et ekkelt sår i panna også. :( legg merke til at jeg alltid har håret oppsatt nå for tiden. Det er to grunner til det. Den ene er at det er praktisk, og håret holder seg borte fra ansiktet. Den andre er at det øverste håret på hodet, som er oppklipt, har lagt seg den vanen å stå rett opp og ut fra hodebunnen når jeg våkner, sikkert fordi jeg sover så urolig. LEKKERT GUTTER! Njæææt Det ser sykt lol ut, ser ut som om kun det er mitt ekte hår og at resten er extensions. SÅEH. Rettetanga er på hybelen, så er ikke mye jeg kan gjøre med det annet enn å bare sette opp håret så lenge. Jeg har så vanvittig uregjerlig hår.. virker som det tåler mye mindre nå enn før, hvis jeg bruker "feil" sjampo EN gang så blir det tørt og sprøtt og ekkelt. Dritthår. NOK OM DET. Noen som har en bra sjampo/kur å anbefale?

4 kommentarer:

Maria sa...

Jah, IS. Det suger :S

Frida sa...

IS ER NOE DRITT ://// husker jeg datt og slo meg skikkelig retardhardt forran masse keegs, lol flaut.

Anyway, STORE T-SKJORTER ER DIGG og de siste skoene der... damn girl.

Emilie sa...

ååh, jeg slo kollbøtte rett framfor skolen engang, så ut som en snømann når jeg reiste meg. sykt flauuut. is suger ja :(

yes, de er nice 8D

Caroline sa...

Ja, er så sykt lei den jævla isen!
Auhtsj, det hørtes vondt ut!! xD
Jeg ler av folk som detter jeg da..
Ja, veit det er slemt, men klarer ikke holde meg!! xD
Men visst jeg detter selv er det IKKE morro!! ;O
Store t-sjorter (og hettegensere) er digg, og ikke minst joggebokser!
Lilla er bestefargen min for tiden,
Og nå er det så mye lillaover alt, så du finner nok mase til skoa dine!
Håper du har hatt en fin dag =)
Klem visst du vil ha ;) <3