CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19. mars 2009

Lenge leve nord-norsk vår!

Eventuelt ikke. Iallefall ikke idag. Jeg har vært våt inntil beinet fra klokka fem og til jeg kom hjem halv ti, lælllllll. Det er seriøst helt sykt vått ute, rant elver i nedoverbakker og det sprutet vann som bare det fra biler som kjørte. Og sist uke tok jeg meg selv i å tenke "hurra, det er vår!" JA HEIA, ser det ja. Blææ. Får mer og mer lyst på sommer.. veien over Kjølhågen var også stengt pga sterk vind, så det så først ut som om vi måtte snu, kjøre tilbake til Å og kjøre via Nordmela, men heldigvis kom det folk som hadde adgangskort til flystasjonen, så vi kunne kjøre gjennom der.

Var i stallen idag også, og dullet med våt hest. Kjempekoselig. Stakkars Emil, han frøs sånn at han skalv. :( tok av dekkenet og hadde på ullteppe, så han slutta å skjelve iallefall :) så dulla jeg litt med ham mens han sto og gumla høy han fant på gulvet, striglet litt og satte ham i spiltet sitt før jeg måtte gå til busstoppet for å ta bussen til Sortland.. som selvfølgelig kom ti minutter for sent. Jeg var sånn passe våt før jeg gikk til busstoppet, men da jeg endelig kom meg på bussen var jeg KLISSvåt. HERREGUD.

Nok sutring fra meg, se så søt Emil er :) var koselig å hilse på han idag, så da gjorde det ikke noe at jeg var litt våt.

Kikker litt etter høy..

Se der, ja!



4 kommentarer:

Frida sa...

Æsj ja, våren her er så hærslig. Bare sørpe og dritt. For en sykt fin hest ;_;

Caroline sa...

Så søt <3
Liker all vannet som renner bort og byttes mot sol og varme =)
Klem <3

Anne Berit sa...

Hihih, førelska i Emil? :p Dåkker e fin ilag. :)

Emilie sa...

Frida: ja, seriøst! å når det plutselig bli kaldt igjen så frys jo alt tel is så det ikje går an å gå -_- jaa, han e så fin! :D

Caroline: greit at snøen kan smeltes bort, men ikje regnes bort så ekstremt som her :p

AB: jaa, æ trur nok æ e blitt forelska i han. :D nååh, takk^^