CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 25. mars 2009

:)

Jeg sov 6 timer i natt. Utrolig! Våkna når mamma ringte meg, og herregud så deilig det var å IKKE kjenne at jeg ble kvalm av trøtthet. Lå og strekte meg et par minutter, sto opp og kom meg fint igjennom skoledagen. Helt herlig følelse! Dette trengte jeg.. håper jeg får sove i natt og!

Var i stallen idag, og det var like koselig som alltid. Stakkars Emil er skadet og halt :( så jeg børstet og kosa litt med ham, før jeg tok en runde med Isak på banen. Var bare "koseridning" idag, red litt i skritt, trav og galopp, tok noen volter osv. Tenkte først at jeg bare skulle skritte og trave litt, men kunne ikke dy meg for å fatte galopp noen ganger.. det er så utrolig herlig følelse. Vinden i ansiktet, håret flagrende.. EH OK, nei, men det er helt herlig. Tror stallen og hestene der må være sprøytet med lykkepiller i flytende form eller noe, for jeg blir så sykt.. GLAD av å være der, rett og slett. Tilogmed å bære tunge vannbøtter (hey, jeg er svak) og kaste ned mengder med halm fra høyloftet blir gøy når det er der.

Var hjemme litt over ni, og nå har jeg dusjet og ser på Paradise Hotel. Teit program, men det er nettopp derfor jeg liker det. 8D ALT man ser på trenger ikke å være seriøs hjerneføde, sant. SAINT.

4 kommentarer:

Anne Berit sa...

Hahah, jeg må le når jeg leser. :D Jeg er glad du trives i stallen. :) Og du fikk nok sove fordi jeg krysset fingrene for deg. ^^

Emilie sa...

det er bra :D jeg stortrives, er så utrolig glad jeg får være med å være der :)

haha, ja hvorfor ikke :D

Caroline sa...

Det hørtes digg ut med hele 6 timer, det fortjente du!!<3<3<3
Dyr er terapi =)
Dem skulle brukt det som terapi alle legene som propper i en medisiner =p
Klem <3

Emilie sa...

ja, dyr er fantastisk terapi! :D funker mye bedre på meg enn noen medisin kunne gjort :D