CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 24. mars 2009

I need some sleep

JEG ER SÅ SYKT TRØTT.
Men kan såklart ikke sove nå, for da får jeg ikke sove i kveld. Jeg sov ca en time inatt.. og sånn har det vært lenge, det er snakk om 2-3 timers søvn. noen ganger 1, noen ganger ingen, hvis jeg er heldig så 4 timer, eller kanskje 5 - sover jeg i fem timer en natt er jeg overlykkelig. Det er helt utrolig frustrerende, og såklart hjelper det ikke at jeg hver natt ligger og er forbanna fordi jeg ikke får sove - da funker det ihvertfall ikke.. Idag har vært verre enn vanlig, jeg har på sett og vis kommet meg gjennom dager jeg har sovet veldig lite - men idag når jeg sto opp måtte jeg kjempe for å holde øynene oppe, og jeg sjanglet som en annen fyllik på veien ned til bussen. 8) Bedret seg litt utover dagen, men jeg har hatt bedre dager, for å si det slik. Dødssliten og i tillegg kvalm, så jeg dro ikke til stallen idag en gang :( og da er det temmelig ille, altså. Håper på å dra dit i morgen/Torsdag, da :)

SYT OG BÆS, jeg vet. Det er bare så laaaaaaaaaaame å aldri få sove. Jeg har prøvd det meste, og jeg kan ende opp med å ligge å være utrolig trøtt - men jeg FÅR BARE IKKE TIL Å SOVNE. Enkelte ganger jeg sovner, ender det opp med at jeg igjen sover så tungt at jeg sover glatt forbi vekkerklokka (som forresten er verdens mest irriterende klokke), og det er jo ikke.. så veldig bra. Hver dag etter at jeg har sovet veldig lite, tenker jeg "jaja, da får jeg vel sove i kveld, iallefall" men jeg funker tydeligvis ikke sånn. Selv om jeg teknisk sett burde vært sykt trøtt om kvelden, så kan jeg ligge våken like forbanna lenge som kvelden før. TEIT KOR? Forfengeligheten min får seg jo også en knekk - svære, mørke ringer under øynene er ikke så lekkert. Idag var det helt ekstremt. 8) Kjenner iallefall at jeg er riimelig sliten nå, så jeg skal holde meg oppe en stund til (jeg har veldig lyst til å få med meg Frustrerte Fruer, da..), ta Melatonin og gå til sengs. Og krysse fingrene for at jeg for en gangs skyld får en virkelig god natts søvn - jeg har kundedag imorgen, så jeg vil virkelig være opplagt.

KRYSS FINGRENE FOR MEG!

4 kommentarer:

Pantora sa...

KROPPEN DIN VIL HA MAT, NÆRING!

Anne Berit sa...

Jeg krysser fingrene for deg! Håper du får sove i kveld. :)

Emilie sa...

Tusen takk :)

Caroline sa...

Du har helt lik "søvn døgnrytme" som meg og jeg er helt enig at det er energitappende og frustrerende!
Håper du får sove i natt,
Mer en denne^^ nattan vaffal =)
Klem <3