CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 15. mars 2009

Ukas Stilikon

Christina Aguilera er ukens!
Jada, jeg synes også hun har hatt mange gyselige antrekk opp igjennom årene (husker noen Dirty-perioden, for eksempel?) men hun kan jaggu overraske positivt og. Hey, alle bommer av og til. 8D hun har jo skiftet stil omtrent for hvert album, så det har iallefall ikke vært kjedelig å følge med på. Her er både gamle og nyere bilder med antrekk som iallefall jeg liker!











4 kommentarer:

Frida sa...

Jeg synes Aguilera er så DAMN HOTOTOTOTOTOT

Monica Tang sa...

lol jeg liker henne faktisk fRA DIRRY-PERIODEN LOLLLLL

Caroline sa...

Digger håret og kles stilen fra "dirty-perioden" jeg! =p
Syns hu som oftest kler og håret ser som regel bra ut :)
Men ja!! Hu har hatt noen æsj-antrekk også for og si det sann ;D
Klem <3

Emilie sa...

når jeg snakker om antrekkene fra dirtyperioden så tenker jeg mest på dette antrekket og lignende: http://www.thehollywoodliberal.com/hcpgr/christina_aguilera18_s.jpg (dårlig bilde, men fatter greia) det er noe av det mest harry jeg har sett i mitt liv! og da er "harry" ment negativt. 8D